Walking Disaster

Minden pár éve kezdődött…

Először még a kék szín felé hajlottam, és a nyári pihenések során a hajam olyan volt, mintha festékbe mártogattam volna. Majd pár évvel ezelőtt valami megváltozott, és úgy gondoltam, hogy ideje kicsit túllépni a határaimat, és ha lúd legyen kövér alapon az egész hajamat befestem – nagy bajom végül is nem lehet.

Egyébként a szőkés árnyalat, amiben az év nagy részében láttok, az a természet megoldása, azaz gyári, velem született. :]
Ezen a nyáron a színező vidám és elég széles skálán mozgó lehetőségeivel játszadozom, és azt gondolom meg is maradok ennél a formánál – a tartós festéket még nagyon nem érzem magaménak.

IMG_5636

A dobozon mosolygó modell haja a tökéletes reklám elveit követve – és a photoshopét – hibátlan pink árnyalatban pompázik. A leírás szerint a pasztelltől a durván vibráló pink árnyalatig bármi lehet, a választás a te kezedben van, ami azért nem teljesen igaz, hiszen a hajadtól is nagyban függ az, hogy milyen lesz a végeredmény. (Persze nem vagyok fodrász így nem is okoskodnék tovább a témában). Lényeg a lényeg: nekem a végeredmény lila lett, és nem csalódtam, SŐT….IMÁDOM!

A következő fotók nem kimondottan a street style jegyében születtek, de remélem így is tetszik majd nektek :]

IMG_5546IMG_5611IMG_5550IMG_5542IMG_5622IMG_5563IMG_5552IMG_5575

Top: Cheap Monday
Short: Stradivarius
Slide-on: Vans
Sunglasses: Vans

photos: Farkas Ágnes

ZENE

____________________________________

Amennyiben érdekel a többi outfit is katt IDE
More outfit photo HERE

Továbbá a következő helyeken megtalálsz
Facebook  Twitter  Instagram  Tumblr  Lookbook

Reklámok