Az első lépésék… – MyProtein!

Korábban írtam már írtam ebben a témában, de a különféle “plusz dolgok” akkor kimaradtak, hát most íme…

A megfelelő edzőruha mellett, fontos figyelnünk a táplálkozásunkra is, hiszen enélkül vajmi keveset ér az, ha akár minden nap órákat szenvedünk a konditermek falai közt, nem azt mondom, hogy hasztalan, de ha valamibe belevágunk azt csináljunk a legjobban; és itt jönnek képbe a különféle táplálékkiegészítők is.
Bevallom őszintén mindig hullámokban tört rám az az érzés, hogy nekem bizony most használnom kell ezeket a termékeket, így elég random módon történt egy-egy ilyen bevásárlás nálam. Ha fejben volt valamiféle életmódváltó “nagy terv”, akkor egész biztosan beszereztem ezt-azt, persze mondanom se kell, hogy a hozzá nem értők teljes nyugalmával.
Sose tudtam pontosan, hogy az én céljaimat és a sportolási szokásaimat mennyire fedik le azok a kiegészítők amiket megvásároltam, ugyanis sokszor elég volt egy hangzatos címke ami meggyőzött arról, hogy ez nekem egészen biztosan jó lesz, hiszen a cél pont az, hogy úgy szálkásodjak ahogy az a nagykönyvben meg van írva! Tévedtem!

Untitled

Nem is olyan régen végül úgy döntöttem, hogy ismét belevágok, ezúttal viszont biztosra megyek, így első körben egyik régi személyi edző barátomtól kértem tanácsokat az ügyben, hogy mégis miket vásároljak meg, a személyre szabott lista után pedig belevágtam.
A rendelés utáni izgatott várakozás csak növelte bennem a motivációt, és már alig vártam, hogy elinduljak ezen az új úton.
Végül megérkezett a várva várt csomag, és bár még bőven a felénél tartok az egész tervnek mégis azt gondoltam, hogy ideje beavatnom titeket is ezen úgymond kísérletembe.
Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem várom izgatottan azt, hogy a megfelelő mennyiségű és kitartó edzés, meg a különféle kiegészítők használata, milyen változásokat hoz majd el az életemben, pontosabban a testemen.

Hosszú gondolkodás, és keresgélés után a MyProtein-re esett a választásom, és szerencsére nem csalódtam bennük.

Miket használok most? Lássuk!

BCAA

BCAA
A többféle íz közül a cseresznye mellett tettem le a voksomat. A termék olyan esszenciális aminosavakat tartalmaz amikre edzés közben kiemelten szükségünk van. Akár egész nap fogyaszthatnánk, de a témánál maradva, edzés előtt, alatt és után a legideálisabb.
ITT megvásárolhatod, én az 1 kg-os kiszerelést választottam!

Impact Whey Protein

protein
Ühüm igen, hát ez volt az amivel kapcsolatban kicsit elvoltam tájolva, és szentül hittem, hogy ha ezeket a porokat akár csak kevés ideig is iszom, akkor bizony egy két lábon járó felhő leszek. Szerencsére azért nem ilyen drasztikus a helyzet, hiszen minden egyén, és persze használat kérdése!
Bár ha izomtömeget építenél akkor ez a legideálisabb választás edzés előtt, de inkább közvetlen edzés után fogyasztani!
100% prémium minőségű tejsavófehérje koncentrátumból készül, és adagonként akár 20g fehérjét is tartalmazhat (80%), nagyon széles ízválasztékkal rendelkeznek, és bár én maradtam a jó öreg csokis változatnál, bátran rendelhetsz például pekándiós tortát, vagy éppen sós karamellát is, a teljes választékot itt találod.
Mikkel keverjük? Sokan azt gondolják csak vízzel lehet, pedig nem, tejjel éppen olyan jó, mintha elkevernéd egy joghurtban.
ITT megvásárolhatod, én az 1 kg-os kiszerelést választottam!

CLA kapszula

CLA

Mit is jelent ez? A konjugált linolsav a természetben előforduló zsírsav, ami több élelmiszerben is megtalálható, például a sajtban, tejben, bárány- és marhahúsban és más feldolgozott élelmiszerben is, viszont ahhoz, hogy a megfelelő mennyiséget juttassuk be a szervezetünkbe úgy rengeteget kéne fogyasztanunk ezekből, így mint sok más esetben, a kapszula formátum a legjobb megoldás erre. Naponta 1-3 alkalommal 2 szem bevitele ajánlott!
ITT megvásárolhatod!

 

Bármilyen kérés, óhaj, sóhaj esetén írj a kerubinabmb@gmail.com címre, vagy….

…a következő helyeken megtalálsz
Facebook  Twitter  Instagram  Tumblr  Lookbook

Reklámok