LUSH – Termékteszt

A LUSH termékeit kihagyni lehet, de miért tennénk?

Imádom azt amikor ilyen finomságokat tesztelhetek, ráadásul olyan termékeket amik mentesek mindazon kemikáliáktól amiktől óva intenek minket a “nagyok”.
A LUSH csomagja már pár napja illatozva várt rám, mire végre eljutottam oda, hogy ki is próbálhassam őket.

Mivel ma két hajápoló terméket is bemutatok nektek, ezért most elöljáróban elmesélnék “mindent” ami úgy gondolom fontosabb lehet egy ilyen jellegű cikkben.
Egy változatos hangulatú-, vékonyszálú haj boldog, és persze ritkán azért dühös tulajdonosa is vagyok (utóbbi érzés általában a reggeli készülődések során talál rám).
Nem gondolom azt, hogy egyedül lennék ezzel az érzéssel, és rajtam kívül még több millió nő a Földön, próbálja megtalálni azt az elixírt aminek segítségével végre véget érhetnek a különféle hajas problémák.
Éppen ezért örültem annak, hogy kipróbálhatom a LUSH készítményeit!

IMG_20160122_151331

Sunny Day

 Sosem festettem a hajamat (Jó igaz, hogy párszor volt részleteiben kék, meg most szeptemberben az egész rózsaszín színben pompázott. Arról nem meséltem? Na jó akkor majd egy későbbi bejegyzésben fogok, vagy inkább megmutatom majd :] ), viszont a hajvasaló az egyik nagy keresztem, ami mellé pár éve a hajsütővas is csatlakozott.
Számtalan házi praktikát kipróbáltam már, és ezek közül sokat még a mai napig is rendszeresen alkalmazok. Szerintem ti is tudjátok, hogy egy külön szertartás egy ilyen művelet: pakolások, várakozási idő, öblítés a köbön és a többi.
A LUSH ezen terméke pedig számomra (hangsúlyozom számomra, hiszen ahány haj annyi szokás) ennek a hosszadalmas műveletnek, egy úgymond rövidített változata.
Hajmosás után elég csak befújnom a tincseimet ezzel az antisztatikus, ibolyaillatú spray-vel, és az eredmény egy szárítás után már azonnal érzékelhető is, hiszen könnyebben kifésülhetővé válnak az apró kis gubancok. Végre egy termék ami segít abban, hogy ne szálljon a hajam (se a hosszabb-, se a babaszálak), amit főleg a téli időszakban egész egyszerűen átokként éltem meg, mert ilyenkor szinte formázhatatlanná váltak a fürtjeim.
Használat illetve vásárlás előtt azonban mindenképpen teszteljétek, mert erős ibolyaillata nem csak a reklám szerint tartós, így intenzíven érezhető a hajmosás utáni napokon is.
Mi található még benne? Méz és friss citromlé, amik a hajszálak elektrosztatikus töltését tartják kordában.

ITT megvásárolhatod!

IMG_20160122_080909

 

Sugar Daddy-O szilárd hajkondicionáló

Fentebb már említettem, hogy a hajam természetes szőke, amit nagyon szeretek, így amíg nem muszáj addig nincs is a terveim közt egy hagyományos árnyalatú hajfestéket választani.
Nyaranta, a citromos-kókuszolajas mixtúrára esküszöm, amit a strandolás során fújok a fürtjeimre, ennek hála pedig bizonyos idő múltán egy kicsit világosabb árnyalatot kap a hajam, amit imádok!
A Sugar Daddy-O a LUSH leírása szerint “Páratlanul gazdag és rajong a szőkékért – igazi egyéniség”, eddig még csak egyszer használtam, de remélem a szappan formájú apró csoda teljes felhasználása után már én is tudni fogom azt az apró titkot, hogy Sugar Daddy vajon mennyire is rajong azokért a bizonyos szőkékért?!
Az eredmény biztató, már egy használat után is érezhetően puhábbak a tincseim :]
A hajmosás zárásának remek kelléke, ez a szép kis lila szilárd hajkondicionáló, mely virágos illatot hagy maga után. Egyszerűen csak simíts végig a tömbbel nedves hajadon, majd öblítsd le.
Milyen csodaszereket tartalmaz? Lenmagfőzet, tápláló extraszűz kókuszolaj és az argánolaj.
ITT megvásárolhatod!

IMG_20160122_080757

Dirty

Ezeket a tablettákat, vagy mondjuk így “szilárd fogkrémeket” általában a rendes fogmosás után szoktam használni, mert sokkal frissebb érzetet keltenek mint kenhető társaik; viszont valamiért nem tudok végleg búcsút inteni tubusos barátainknak, így marad az arany középút és a kétféle ápolás.
Körülbelül két éve szenvedek már egy allergiától, és kezdetben a stresszt jelölte meg a doki mint kiváltó ok, később viszont a fluoridos fogkrémek is felkerültek a “lehetséges okok” listájára. Így azóta is szorgalmasan tesztelem a fellelhető darabokat, bár néha sajnos csalnom kell, ugyanis a fogfehérítős társaik elég meggyőző eredményeket produkáltak nálam.
Egy szó mint száz, visszatérve a tablettákhoz, azért is szeretem őket mert fluorid mentesek így remekül támogatnak engem az allergiamentes utamon.

Gyengéd alapanyagokból, többféle friss, izgalmas illattal készülnek szóval van miből válogatnunk. 
Használatuk pedig pofon egyszerű: harapj szét egy fogtablettát, míg habzani nem kezd, majd használd a fogkefét, ahogy szoktad. Öblíts, és már kész is vagy!

ITT megvásárolhatod!

IMG_20160122_080844

 Fontos megemlítenem, hogy őket se kerülte el a leárazás szele, így most remek áron juthattok hozzá ezekhez a természetes, illatos csodákhoz.

Bármilyen kérés, óhaj, sóhaj esetén írj a kerubinabmb@gmail.com címre, vagy….

…a következő helyeken megtalálsz
Facebook  Twitter  Instagram  Tumblr  Lookbook

Reklámok