Kerubina Style 5th Birthday

Ismét eltelt egy év, és idén kivételes számhoz érkeztünk, ugyanis a blog ma 5 éves!

Minden évben leírom azt, hogy miért is vagyok hálás nektek, és köszönöm, hogy olvastok. De talán ezeket már ti is jól tudjátok, így felesleges :]

Mi kellett ehhez az 5 évhez? Jó kérdés! Talán az, hogy időközben rájöttem, az írás több nekem mint egy mulandó hóbort, és annyira megszerettem, hogy a mindennapjaim részévé vált. El se tudom képzelni azt, hogy eljön az a nap mikor nem öntöm szavakba a gondolataimat és nem postolok majd.
Ehhez a lendülethez kellett persze kitartás is, és egy olyan eltökéltség ami mindig előre vitt! Sosem úgy álltam hozzá ehhez az egészhez, hogy taktikusan építem majd az érdekekkel tarkított lépcsőfokokat, ami mondjuk szépen lassan eljuttat majd egy olyan jóléthez amiért mindenki irigyelhet majd…nem!
Igazából az elején egy konkrét elérendő cél se lebegett a szemem előtt, csak belevágtam miért ne alapon, mert valamiért tetszett ez az újfajta kihívás.

Bár a bizakodás meg a lendület, és az éld az álmaidat szele nagy volt, de igazából nem tudtam, hogy akár csak 1 év múlva mi lesz majd ezzel az oldallal, de ez nem is számított, és az idő mindent igazolt….mert még mindig létezik és ti még mindig olvassátok!
Álmokat építeni nehéz, álmokat megélni talán még nehezebb és a valóra váltás meg már teljesen más tészta, de nincs lehetetlen! És bár nem főállásban blogolok, de apró lépésekkel haladok a csillagaim felé. Hála ennek a felületnek, egyre több levelet kapok a világ különféle pontjairól, és kisebb-nagyobb munkák is megtaláltak már a blognak hála. Így hát éppen ezek miatt a pillanatok miatt éri meg nekem, minden áldott nap hosszú perceket töltenem akár azzal, hogy kiválasztom a reggeli Facebook nyitóképet, vagy hogy órákig szerkesztgetek egy cikket (lehet az új vagy régi), nincs mit tenni, ebből a szempontból nagyon maximalista lettem. De megéri, nagyon megéri! :]
És milyen egy átjárót üzemeltetni a lelkem, a gondolataim és köztetek? Nagyon jó :]
Azzal az eszközömmel élek amit úgy érzek akkor kaptam mikor ide lepottyantam, szerencsés vagyok emiatt, és azért hogy önmagam tudok lenni, minden plusz kör és cicoma nélkül.

Collage5Collage5

Köszönöm hogy vagytok, immáron ötödször is :]
<3

A következő helyeken megtalálsz
Facebook  Twitter  Instagram  Tumblr  Lookbook

