Glamour Napok – Körszemle!

Ma elkezdődtek a Glamour Napok, éppen ezért úgy gondoltam, amolyan időspórolás végett körbenézek a különféle oldalakon és felmérem előre a választékot az online kínálat alapján.

Mango

A Mango kínálata minden szezonban erős, nem véletlenül tartják még mindig azt a stabil helyüket a fast fashion láncok között. Remekül reprezentálják a kifutókon látott drágább árfekvésű, ready to wear kreációkat, ezzel pedig cseppet sem könnyítik meg a mi dolgunkat. Próbáltam a hűvösebb hónapokban gondolkodni és bár első körben a kabátok kiválasztása volt a fő cél, végül mégis becsúszott két könnyedebb darab, ami alatt azt értem, hogy önmagukban hordani egy-egy téli napon nemigen ajánlott.
A parka már-már klasszikusnak mondható és szerintem addig fogják piacra dobni minden évben, míg végül nem lesz mindenkinek legalább egy belőle (nekem még téi verzióban mindig nincs, nem is értem, hogy kerülhettem el).
Ez pedig nem baj, hiszen egy motoros csizmával vagy egy bakanccsal kombinálva, a latyakosabb, rohangálós hétköznapokon remek szolgálatot tehet (magassarkú is jöhet), nem beszélve arról, hogy a mai divatos darabokhoz képest tényleg melegít és ha szerencsénk van még a zsebe sincs bevarrva! Azt gondolom ez is fontos szempont, ugyanis az utóbbi években nem egy zárt zsebbe botlottam?! Tény, hogy nem egy first world problem, de azért na!

A köpenyt szerintem el se kell magyaráznom, ugyanis akik régóta olvassák az oldalamat, azok nagyon jól tudják, hogy a rojtok megszállottja vagyok, így számomra elképzelhetetlen egy szezon is nélkülük.
Bár mindig hangsúlyozom, hogy a hideg hónapok nem jelentik azt, hogy varjaknak öltözzünk a kiegészítők tekintetében mégiscsak a fekete daraboknál maradtam, szóval most jól megcáfoltam magamat. De talán a kiegészítők esetében lehet ennyi csalás a dologban :]

H&M

A svéd márka amióta megnyitotta előttünk is online áruházának kapuit, azóta hetente újabb akciókkal lep meg minket, így idén már számos alkalommal volt lehetőségünk kedvezménnyel vásárolni náluk, de hát ebből sosem elég, így most is lesz majd mire elhasználni azt a 20%-os kupont.
Újfent a lélekmelegítők irányába próbáltam meg elmenni, a siker ezen esetben is részleges. A szőrmék – de inkább most csak a műszőrmékről beszélnék – csillaga még ragyogni fog, szóval nem kell túlontúl mélyre temetnünk a tavalyi darabokat se (persze csak akkor ha még nem csomósodtak be, mert az mindennek nevezhető csak szépnek nem). A pelerin, a kreppkabát és a kardigán bár első ránézésre hasonló fazon mégse ugyanaz, próbáljátok fel őket, és a variálhatóságot se tévesszétek szem elől.

A kalap, ahogy a szőrme is, egy klasszikus, csak a színek tekintetében bővült a paletta. A flitteres táska jelenléte bár nem indokolt, de a hazai kínálathoz képest merészebb választás, így nem hagyhattam ki az összeállításból.

F&F

A weboldalukon biztos vagyok benne, hogy nincs minden fent, de így is azért ad egyféle támpontot abban, hogy mikkel is készült a brit márka a hűvösebb hónapokra.
A különféle reklámoknak hála némely kabát már ismerős lehet nektek is, amiket most 20% kedvezménnyel vásárolhattok meg. A szezon nagy trendje a hasított bőr lesz vagy minden olyan ami ennek tűnik, tehát értelemszerűen a hasított bőr hatású kreációk is.
Cipők tekintetében próbáltam egy szintúgy klasszikus darabot választani, amit bár nem a térdig érő hóra találtak ki, de egy slim-magas derekú nadrággal/farmerral- sima pólóval szintúgy kombinálható, mint szoknyával és blúzzal, és a többi és a többi, a variációk tárháza határtalan.

Továbbá érdemes még benézni a Vans, a Pig Shoes, a Calzedonia és az Intimissimi üzleteibe is, és még sorolhatnám de nem teszem, ha érdekel a teljes lista katt IDE.
És ne hagyjátok ki a különféle drogériákat sem, nekem évek óta nagy kedvencem az 50%-os Max Factor kupon amit a DM üzleteiben válthattok be, zárójelesen megjegyezném, hogy bár nem vagyok egy smink mogul, de a CC krémben még nem csalódtam!

Vásárlásra fel!

A következő helyeken megtaláltok
Facebook  Twitter  Tumblr  Lookbook  Pinterest

Reklámok