Így készül a Triumph a hidegebb hónapokra!

A múlt héten a Triumph legújabb őszi-téli kollekciójának a bemutatóján jártam!

A hűvösebb napok a fehérneműnkre se lehetnek hatással, éppen ezért gyönyörű színkavalkáddal és csipkés darabokkal készül a Triumph az idei hideg hónapokra. A fogadással egybekötött divatbemutatón Liptai Claudia, Tatár Csilla és Ábel Anita, a Triumph közismert nagykövetei mellett a brand civil képviselőivel is találkozhattunk. Utóbbiakat a diákok, a dolgozó nők, és a családanyák alkották, akik hónapokon át tesztelték az általuk választott darabokat, és most végre megosztották velünk is tapasztalataikat.
Az est fénypontja pedig a kétségtelenül az Amourette termékcsalád volt, amit kortól függetlenül minden nő imádott….

triumph-5A kollekció tényleg csodaszép, és bár nem mondanám magam nagy csipkerajongónak, még engem is elvarázsoltak ezek a gyönyörű darabok.
Őszintén megvallva a mai világban amikor a különféle médiumokból szinte ömlesztik ránk a Victoria’s Secretes kampányokat, reklámokat és az általuk foglalkoztatott sztármodellekről szóló szaftos pletykákat, valljuk be háttérbe kerülnek más fehérneműmárkák, amik ugyanolyan minőségi – ha minőségibb – darabokat dobnak piacra.
Éppen emiatt jutott eszembe, hogy kicsit utánanézek annak, hogy vajon honnan és miként indult hódító útjára a Triumph márka?!

Hiszen a nevet mindannyian jól ismerjük, de a mögötte rejlő történetet már kevésbé!

A céget 1886-ban Johann Gottfried Spiesshofer és Michael Braun alapította Heubachban Németországban. Mindössze hat varrógéppel és ugyanennyi alkalmazottal indult hódító útjára a márka, akkor még Spiesshofer & Braun név alatt. A századforduló környékén is már rajongtak a nők, a gyönyörű darabokért, így a cég sikere borítékolható volt, ami egy 1902-es névváltoztatást eredményezett; így lett végül Triumph (a párizsi Diadalív inspirálta).
A 20-as évekre Európa egyik vezető fehérnemű gyártója lett, 1926-ban pedig megkezdték a nemzetközi terjeszkedést és megalapították az első külföldi leányvállalatot a svájci Zurzachban.
Az 1929-es nagy gazdasági világválság után, egy új hullám indul hódító útjára méghozzá a kifinomult és stílusos elegancia, így megjelennek az első pánt nélküli fűzők, és az első elől kapcsos cserélhető pántos melltartók. 1953-ban “Tirumph International” lett a cég új neve, és 1959-re egész Európában jelen voltak, amit a 60-as években Ázsia követett.

tri

pkt3318-237015 Triumph International Show swimsuits. (L to R): Chris Rieker Germany in Aktuell, Anette Buhrens Germany in Club swimsuit, Geka Sommer Germany in Montecarlo and Davina Adams of Australia in Alassio in Hyde Park.

A 70-es évekre egyedi módon vékony és könnyű Lycra és nylon anyagokat használtak, és még ugyanezen évtizedben megjelenik a Sloggi is.
A Triumph mára már több mint 120 üzlettel tudhat magáénak világszerte, a női vonal mellett természetesen az erősebbik nem igényeit is próbálják kielégíteni különféle kollekciókkal. Ám azt kevesen tudják, hogy nem csak fehérneműket árusítanak, hanem sportruházati termékeket is.
És nem elfelejtendő az a tény az sem, hogy kreációik  természetes pamutból készülnek, és a különféle kapcsok pedig nikkelmentesek. Na meg a Simply Soft melltartó is Triumph gyártmány, mely varrás nélkül, egy darabban készül és a viselőjük testmelege alakítja azt formára.
Közel 130 éve már annak, hogy a nők igényeit előtérbe helyezve, minőségi anyagokból, alkotják meg szezonról szezonra a különféle darabokat, és aki egyszer náluk vásárol az egészen biztosan márkahű marad
.

A következő helyeken megtaláltok
Facebook  Twitter  Tumblr  Lookbook Pinterest

forrás: Triumph, Pinterest

Reklámok