Tattoo Choker – Welcome Back!

Régebben volt egy rovat a blogon (itt) ahol többek közt régi és mára már “letűnt”, divattal kapcsolatos darabokat is bemutattam.
Akkor még azt hittük vannak dolgok amik annyira súroltak egy határt, hogy talán már soha nem kerülnek majd reflektorfénybe, és mindenki csendben hallgat ama tényről, hogy ez valaha is létezett.

Nem így lett!

517169b0-bdf3-0131-32e7-5636a46809d7

A divat mindig ismétli önmagát (én meg örökké ismétlem ezt a mondatot, na mindegy.) így valahol sejteni lehetett, hogy akár csak 1%-nyi esély is van arra, hogy bármi ezek közül visszatérjen. És vissza is tért!

Tattoo Choker Necklace

Éppen most lettem figyelmes New York-i utam során, ezen nyakláncokra a különféle boltok polcain, és akkor már sejtettem, hogy valami elkezdődött, és most kimondottan csak a tattoo hatásúakra gondolok (a barna rúzs, a csillámporos szemhéjpúder majd egy későbbi cikkem fénypontja lesz).
A 90-es évek egyik nagy trendje volt ez a (talán) damilból készült nyaklánc, amit különféle színekben, méretekben és mintákkal volt kapható, mi pedig imádtuk, hiszen még a Spice Girls is ebben feszített! Emlékszem a különféle tini magazinokhoz ezt kaptuk a heti/havi ajándékként és a szemfülesek pár hónap alatt egy egész kollekcióra tehettek szert. Így nem csak a nyakunkat, de a csuklónkat, a bokánkat sőt még az ujjunkat is damiltetoválásokkal aggathattuk tele.
(Lábjegyzet: Érdekes módon ennek a gyűrű változatát imádtam, és addig hordtam míg meg nem adta magát.)
Most pedig új életre kelt, azt sajnos nem tudom, hogy a hazai boltok polcain elérhető-e már, viszont az ASOS felületén már feltűnt különféle színben és fajtában, így ha máshol nem hát itt vehettek ti is egyet.
Szerintem valahol a nagy káoszban – ami egész egyszerűen a ‘so last year’ korok kiegészítőit, ruháit takarja – nekem is van még otthon valahol egy (ha nem több) ilyen, amit ha tényleg beindul itthon is a láz, akkor maximum egy-egy fesztivált talán megér majd a dolog (a foltos barnulás elkerülése érdekében persze nap napsütésben :] ).

katy  177883313emma

b

lourdes

Szóval kár reménykedni, azt már megtanultuk, hogy minden ami a 90-es években történt (fashion terror ide vagy oda), az egészen biztosan nem marad a 90-es években!!

A következő helyeken megtaláltok

Facebook  Twitter  Tumblr  Lookbook

(képek forrása: pinterest)

