Trend of 2015: Slip-On Flat Mules

Hideg van, tél van, jelen pillanatban megfagyunk, de kitartóan és türelmetlenül várjuk azokat a melegebb napokat, amikor a bakancsoknak és a különféle bélelt lábbeliknek búcsút intve végre a  nyitottabb verziójú társaikat húzhatjuk fel minden egyes nap.
Igen, tudom jól, hogy nem is olyan régen a réteges öltözködés előnyeit soroltam és ezen véleményem most se változott, viszont úgy érzem most kicsit elértem arra a nyűgös pontra, hogy picit meguntam ezt az időjárást.
Így kicsit nyárba öltöztetem a szívemet és a következő szezon darabjai után kutattam, így akadtam a jó öreg lábbelikre.
Most pedig következzen egy olyan cipellő, ami majd az idei, 2015-ös szezon must have darabja lesz, fintorogni lehet, elmenni mellette az üzletekben lehet, viszont úgy gondolom: van még pár hónapunk megbarátkozni vele és egy esélyt bizony megérdemel :]

____

Kellőképpen csúnya ahhoz, hogy imádjam! A H&M tavaszi bemutatóján már lencsevégre kaptam pár fajtát belőle amit veletek is megosztottam (itt), így aki rendszeresen visszajár az oldalra már láthatta ezeket a különleges szépségeket.
Különféle szín és minta közül válogathatunk majd, így nem lesz belőle hiány ebben biztos vagyok. Egyelőre a lábfejem most nem nagyon akar kompatibilis lenni egy cipővel sem, de remélem tavaszra kinövi ezt a búját-baját, különben nemigen válogathatok majd ezen ezen kreációk közül. Ám pozitívan tekintek előre, hiszen könnyen lehet, hogy wellness élmény lenne számukra is egy ilyen lábbeli. Magánvélemény vége.
Szóval biztos vagyok benne, hogy a házi kis mamusz utcai nőies kis barátai, nem csak kényelmesek lesznek, hanem könnyen kombinálhatjuk majd a hétköznapi ruhatárunkkal. Korábban már megismerhettük a magasabb változatát is, így most evidens volt, hogy a lapos kistestvér következik majd a sorban.
Szeressétek mert tényleg jó :]

flatmules_5 flatmules_1 flatmules_2 flatmules_3 flatmules_4

A következő helyeken megtaláltok
Facebook  Twitter  Tumblr  Lookbook

Reklámok