Kerubina Style 4th Birthday

4 éve indult útjára a Kerubina Style WordPress oldala!

Ismét eltel egy év? Ez valami hihetetlen!
Nehéz szavakba öntenem azt a sok-sok hálát és köszönetet amit érzek, hiszen nélkületek nem tartanék ott ahol tartok. Köszönöm :] <3

4 év nagyon sok idő és őszintén be kell valljam, én se gondoltam volna, hogy “lesz bennem ennyi” és nem fogy ki a szufla egy-egy nehezebb pontnál az életemben, eddig úgy tűnik, hogy nem.
Amikor nekifogtam még nem volt ennyi blogger, nem volt ennyi felület ahol különféle korú lányok, és esetenként fiúk osztották meg a kíváncsi olvasókkal divattippjeiket, outfit képeiket, élményeiket vagy csupán csak gondolataikat.
Mára már “trend” bloggernek lenni és ez valahol nem is baj, hiszen valósítsátok meg magatokat, ugyanis akinek ez szalmaláng volt az idővel úgyis abbahagyja. Bár nincs több tízezres rajongótáborom (jaj de nem szeretem ezt a szót), mégis azt érzem az tudtam maradni aki az elején is voltam és bár kis lépésben növekszünk, nekem ez akkor is nagyon sokat jelent. Mert a lassan de biztosan ténye az, ami még mindig itt tart és ami miatt még mindig akár éjszakába nyúlóan korrigálgatom a cikkeimet vagy éppen válogatom a képeket. Ezt a kitartást pedig ti is tápláljátok bennem, amit szintén köszönök.

Már biztosan érzem azt, hogy számomra ez több mint egy múló hóbort vagy egy hirtelen ötlettől vezérelt hobbi és nagyon örülök, hogy négy évvel ezelőtt leütöttem az első betűt…

Collage

Újabb 1 év eltelt, és akkor a jól megszokott összegzés gyanánt lássuk, hogyan alakultak a számok az elmúlt 365 napban…

– 357.187 kattintás

– 1293 bejegyzés

– Az elmúlt év legnépszerűbb cikke az eBay-es vásárlásról szóló útmutató volt amit ITT olvashattok, erre ugyanis 27.734 kattintás érkezett

A világ szinte minden tájáról jöttek látogatók (íme a top 20, azon országok listája ahonnan a legtöbb olvasó érkezett)

stat
Ugyanazt kell mondanom mint mindig, hogy remélem a következő években is velem maradtok és továbbra is együtt szerkesztjük az oldalt. Jómagam pedig csak azt ígérhetem, hogy megpróbálok mindig hiteles maradni, hiszen ennél nincs is fontosabb, főleg egy virtuális “barátság”-ban :]

Köszönöm hogy vagytok és köszönöm az elmúlt 4 év minden egyes percét!

xxxxoooo
kerubina

A következő helyeken megtalálsz
Facebook  Twitter  Tumblr  Lookbook

Reklámok