5 trend az őszi/téli hullámból

Az egyik divattal foglalkozó oldalon nemrég egy olyan listára találtam, amiben felsorolják azokat a trendeket amik majd körbelengik az elkövetkezendő hónapjainkat.
Bár a lista elég hosszú én most kiemelnék nektek 5 olyan irányvonalat ami hozzám is közel áll és szinte biztos, hogy nem nyúlhattok majd mellé vele.

1.) Shearling

A báránybőr kabátoknak nem ez az első szezonja és várhatóan nem is az utolsó, a különféle fast fashion üzletek sokféle színben, hosszban kínálják azon darabokat, melyek elkészülte során valószínűleg egy állat sem szenvedett.
Amióta pedig Tom Hardy, Bane (Batman) bőrébe bújt, azóta pedig nem csak a női de már a férfi nemet is arra késztette, hogy helyt adjon a gardróbjában egy ilyen kreációnak is.

shearling_5 shearling_1 shearling_2 shearling_3 shearling_4

2.) Skirt over pants

Na igen….sokáig gondolkodtam, hogy bekerüljön-e a listámba vagy sem, végül úgy döntöttem, hogy bár nekem nagyon tetszik másokon, magamon azért még egyelőre nehezen tudom elképzelni ezt az összeállítást, aztán ki tudja ami késik…
A 90-es években aranykorát élte – és nekem még fel-felrémlik a 2000-es évek első feléből is, amikor lelkesen látogattuk a különféle drum & bass bulikat és akkor bizony sokféle színkombinációban jelent meg rajtam ez a párosítás.
Visszatérve a jelenbe, azért maradjunk meg a jó ízlés határain belül és próbáljunk meg (többé-kevésbé…ugyanis az egyik kép kakukktojás de nekem személy szerint nagyon tetszik) azonos textúrájú és színű anyagokat kombinálni és mindig figyeljünk arra, hogy beleillik-e abba az irányvonalba amit mi képviselünk, hiszen jól tudjuk az “erőltetés” semmire se jó.

sop_5 sop_1 sop_2 sop_3 sop_4

3.) Fringe

Imádom a rojtokat mindenféle ruhadarabon, az egyik nagy kedvencem és nem tudom miért, ugyanis sokan a hátuk közepére nem kívánnák őket, nekem viszont megcsillan a szemem minden egyes újabb kreáció láttán.
Nincs ez másként most se, és az internetes piacoknak hála már nem egy darab robog éppen felém a világ egy másik szegletéből.

fringe_6 fringe_1 fringe_2 fringe_3 fringe_4 fringe_5

4.) Sparkling Shoes

Csillogjon, vibráljon, legyen nagyon “csúnya” és akkor biztos, hogy a kedvencem lesz. Ez is egyfajta ízlésficam lehet sokak szerint, én mégis tartom magam ahhoz, hogy ezek az igazán különleges darabok. És mikor máskor dobjuk fel a hideg és szürke napokat, ha nem most télen?! Egy-egy ilyen lábbeli azonnal különlegessé varázsol bármiféle összeállítást, a legegyszerűbb farmer-póló kombinációt is rögtön egyedivé teszi. Az emberek kérdő tekintetével pedig egy percig sem kell törődni, ugyanis az a fontos, hogy te remekül érezd magad a bőrödben, pontosabban cipődben és minden más mellékes.

sparkling_5 sparkling_1 sparkling_2 sparkling_3 sparkling_4

5.) Lace-up details

Fűzzünk jobbra-balra, Christian Dior-tól kezdve Isabel Marant-on számtalan divatház bevetette idén ezt az apró csavart, és különféle ruhadarabokat bolondított meg ezzel a remek “plusszal”.
Nem mellékesen pedig amolyan otthoni ‘DIY délutáni foglalkozás’-nak se utolsó, hiszen bármilyen megunt ruhadarabunkat könnyen átvarázsolhatjuk ezen trend mintájára.

lace44 lace5lace_1 lace_2 lace_3

 

A következő helyeken megtalálsz
Facebook  Twitter  Tumblr  Lookbook

 

 (források: whowhatwear.com, pinterest, tumblr, style.com)

