Receptek a hűvösebb napokra! – 2. felvonás

A múltkori receptes bejegyzést annyian olvastátok, amit őszintén szólva én se gondoltam volna, így úgy gondoltam, ma újabb két darabbal készülök nektek.

Lisztmentes palacsinta

Őszintén szólva nem mondom azt, hogy a közkedvelt #eatclean hashtaget túlontúl sűrűn használnám, de azért megpróbálok figyelni arra, hogy mit és mikor eszem.
Mert attól függetlenül, hogy nem vonom meg magamtól néhanapján a pizzát vagy egy jó hamburgert, mint minden nő azért én is ügyelek az alakomra, és próbálok minél kevesebb hizlaló dolgot bevinni hétköznap. Nekem ugyanis a hétvége az az időszak ahol egy kis bűnözés megengedett, mert mindent elvonni magunktól nem is lehet.

Hozzávalók
– 1 db banán
– 2 db tojás

Továbbá ízlés szerint természetesen kiegészíthetitek a receptet, én például van, hogy teszek bele apró szemű zabpelyhet, kókuszreszeléket és fahéjat.
Ha reggelire eszem akkor szoktam rátenni valami egészségesebb joghurtot és aszalt vörösáfonyát (utóbbi nagyon jó a felfázás megelőzésére, főleg ezekben a hideg hónapokban).

DSC_8599

Dél-amerikai sült rizs

Annyira könnyűnek tűnt, hogy gyorsan össze is dobtam ezt a finomságot egyik este. Bár tény, hogy sajnos kukorica híján csicseriborsót tettem bele, és a feta sajt se volt otthon, viszont mindettől függetlenül a végeredmény szerintem nagyon finom lett.

Hozzávalók (ahogy én csináltam, fél adagban)
– fél vöröshagyma
– 1 gerezd fokhagyma
– kis darab gyömbér
– fél piros kaliforniai paprika
– 1/2 csili
– 1 tk füstölt paprika
– 1 tk őrölt római kömény
–  fél teáskanál őrölt bors
– só
– körülbelül 10 szem koktélparadicsom
– fél konzerv csicseriborsó
– főtt rizs (tasakosat barnarizst készítettem)

SONY DSC

Az eredeti receptet itt találod!

_____________________

A következő helyeken megtalálsz
Facebook  Twitter  Tumblr  Lookbook

