Kipróbáltuk! – Cattier

Nem vagyok profi a különféle szépségápolási termékekkel kapcsolatos kérdésekben (ezt szerintem már nagyon jól tudjátok), mégis időről-időre azért megpróbálok egy-egy terméktesztet beiktatni az oldalon.
Főleg akkor ha olyan készítményekről van szó amik az én érdekelődésemet is felkeltették, így volt ez a Cattier termékeivel is.

Pár héttel ezelőtt egy mailt kaptam a Bio Angelica-tól, ami egy szegedi testvérpár, Adrienn és Betti közös vállalkozása .
A rövid kis bemutatkozóból azt is megtudtam, hogy a hölgyek mögött egy lelkiismeretes és hosszú munka áll, és küldetésüknek tekintik azt, hogy a nőkhöz a legjobb természetes összetevőkből álló termékek jussanak el, a lehető legjobb áron.
Ez már felkeltette a figyelmemet, ugyanis aki olvassa a blogomat az jól tudja, hogy előnyben részesítem a különféle természetes összetevőkből álló kencéket, amikben szinte a minimálisra csökkentették a kemikáliák mennyiségét.

Untitled

A Cattier egy francia biokozmetikai termékeket gyártó márka, melyet Pierre Cattier alapított 1968-ban. A termékek elsősorban biogazdaságokból származó összetevőkből készülnek, így alkotóelemeinek minimum 95%-a természetes eredetű. És ami nagyon fontos, ezeket a készítményeket sohasem tesztelik állatokon!

_____

A kapott tesztcsomagból az arcpakolást és a bőrradírt teszteltem, ugyanis ezek érdekeltek a legjobban. Illetve a hűvös idő beköszöntével – a többek közt shea vajat és sáfrányos szeklice olajat – a kézkrémet is kipróbáltam.

1.) Rózsaszín agyag arcpakolás – érzékeny bőrre

A színe valóban rózsaszínes, pontosabban árnyalatügyileg engem egy alapozóra emlékeztet. Az agyagos állag mellett, kellemes kicsit sem irritáló illata van.

Összetevők: rózsaszín anyag, bio shea vaj, bio borsmenta kivonat, növényi eredetű tejsav és aloe vera

2.) Fehér agyagos bőrradír – minden bőrtípusra

Ez a fajta készítmény az egyik kedvencem, ugyanis az egyik legjobban érezhető eredmény egy-egy bőrradírozás után érezhető.

Összetevők: fehér agyag, bio levendulavíz, növényi eredetű glicerin, bio jojoba-olajm, bambusz kivonat, bio borsmente illóolaj, Aloe vera

SONY DSC
Vélemény

Az arcpakolást száradás után langyos vízzel lemostam, a bőröm pedig tapinthatóan selymesebb lett utána.
Abban nem kételkedem, hogy hosszútávú használat esetén jótékony hatással lehet az érzékeny bőrre, de nekem pár alkalom után semmi különös tapasztalatom nem volt vele – ami más pakolás esetében ne lett volna eddig meg.
A bőrradír esetében ugyanezt mondhatom el!
Természetesen ezen termékeknél elsősorban az összetevőkön van a hangsúly, hiszen nem mindegy, hogy éveken át milyen készítményeket használunk. És ha most még nem is látszanak a káros hatások úgymond nyomai, idővel minden bizonnyal meglesz majd a böjtje annak, hogy fiatalon mindenfélét magunkra kentünk. Őszintén megvallva én is még ebben a fázisban járok, és előszeretettel kísérletezem a különféle szépségápolási termékekkel, mert még nem találtam meg minden “területen” azt a fajtát ami mellett letenném egy – mondjuk így – életre a voksomat.

Mindenesetre, mint az eddig letesztelt termékeket, így a Cattier készítményeit is csak ajánlani tudom nektek, mert tényleg jó áron juthattok hozzá és a bőr egészsége ugyanúgy fontos mint a testé :]

A Bio Angelica oldalát ITT találjátok!
A Cattier Facebook oldalát pedig ITT.

