3 apróság az online piac kínálatából

Újabb online vásárlási láz tört ki rajtam (elmúlt egyáltalán?) ugyanis hirtelen ránk szakadt az ősz…

A nagy nyári hangulatban el is felejtettem túlzottan előre gondolkodni, bár már augusztusban elkezdtem rendelgetni ezt azt (erről írtam is itt), de cseppet sem vettem annyira komolyan, mint amennyire minden évben pontosabban évszakban megfogadom. Sebaj….talán túlélem azt, hogy a ruhatáram frissítése szempontjából néha elpatópálurasodom ;]
Azt vettem észre magamon, hogy az utóbbi időben sokkal többet vásárolok és költök az online piacokon mint a boltokban, nem is a kényelem miatt, hanem a választék sokszínűsége végett. Természetesen ez a fajta pénzköltési módszer sohasem fog a hús-vér üzletek fölé kerekedni, de egy-egy hosszú nap után azt gondolom könnyebb ezt-azt online beszerezni, mint a hömpölygő embertömegen átvergődve és a  próbafülkés sorokat kiállva átszenvedni még 1 órát.

Lássuk miket ajánlok az online piacról…

1.) Csipke télre?! Miért ne?!

Pár hete kikerült egy outfit postom (itt megnézheted) ami után sokan megjegyeztétek, hogy nagyon szép a szoknya. Éppen ezért úgy gondoltam, hogy semmiképpen se hagyhatom ki ebből a felsorolásból. Bár a mostani időjárás kicsit csípősnek mondható hozzá, de szerintem egy harisnyával párosítva még jó választás lehet egy-egy alkalommal.
(lábjegyzet: akiknek elküldtem a szoknya linkjét, azoknak lehet kicsit drágább ár szerepel – max pár dollár eltérés -, mert nem ugyanaz a link, remélem nincs harag ;] )

Vikikenyers-31

ITT megvásárolhatod!

2.) Geometriai minták

Meglehet hogy már nem egyszer ajánlottam ezen darabokat és lehet sokan unjátok is már, én viszont nem tudok velük betelni. Imádom ezt a szabásvonalat és hogy annyiféle szín és mint a közül lehet válogatni a neten barangolva.
Meglehet hogy a divathetek bemutatóiról nem ömlenek kifelé tömegével ezen kreációk, de szeretném megtartani magamnak néha azt az apró luxust, hogy a saját ízlésem és a szabad döntéseim vezéreljenek a vásárlásban.

p
ITT megvásárolhatod!

3.) Színek

Annyiszor mondtam már nektek, hogy a hideg beköszöntével ne intsünk búcsút a színeknek, hogy már bele se kezdek.
Van valami ebben a darabban ami miatt rögtön megakadt rajta a szemem, amikor januárban Milánóban voltam ott már sokféle színvariációban kínáltak ilyen pulcsikat és hát az olaszok köztudottan jó ízléssel rendelkeznek. Bár kicsit szélsőséges stílust képviselnek és jó pár évvel előttünk járnak, azért szerintem pár dollárt érdemes beleinvesztálni ebbe a pulcsiba, mert egy sima farmerral és egy bakanccsal párosítva bármelyik hétköznap megállja a helyét.

url

ITT megvásárolhatod!

____________________

Bármilyen kérdésed lenne írj nyugodtan a kerubinabmb@gmail.com címre!

A következő helyeken megtalálsz
Facebook  Twitter  Instagram  Tumblr  Lookbook

Reklámok