Fashion Week Street Style – 1. rész

Már jó ideje észrevehettétek, hogy nem bombázlak titeket a divathetek képeivel, és nagyon sokszor leírtam azt is már, hogy egész egyszerűen nincs lelkierőm nekiállni ahhoz, hogy egyesével minden bemutatót átnézzek. Ez persze nem jelenti azt, hogy csökkent volna a divat iránti szeretetem, csupán annyit, hogy próbálok szelektálni és tényleg csak azokat bemutatni amik nekem tetszenek, és nem azokat amiket “illik látni”.

A street style fotók a kedvenceim, éppen ezért csokorba gyűjtöttem nektek a New York-i és a londoni divathét során fellelhető legjobb utcai viseleteket (szerintem legalábbis), aztán a sorozat második részében pedig majd jön Milánó és Párizs.

NEW YORK

nyfw1 nyfw2 nyfw3 nyfw4 nyfw5 nyfw6 nyfw7 nyfw8 nyfw9 nyfw10 nyfw11 nyfw12 nyfw13 nyfw14 nyfw15 nyfw16 nyfw17

 

 

LONDON

london3 london2 london
london london2 london3 london4 london5        london13 london12 london11 london10 london9 london8 london7 london6

(képek forrása: nytimes.com, vogue.com, popsugar.com, harpersbazaar.com)

