dr.Organic teszt!

Örömmel állok minden egyes termékteszt elé, így ez most sem volt másként, amikor kézhez kaptam a dr.Organic dezodorait…

Őszintén megvallva, bár szeretek kísérletezni mégis valamiért makacsul ragaszkodom a már jól bevált, megszokott kozmetikai termékekhez, legfőképp a dezodorok terén, így jelen esetben azért próbára hajtottam a fejemet, engem viszont nem győzött meg.
Ez nem jelenti azt, hogy nem egy nagyon jó és minden szempontból megfelelő termékkel állunk szemben, csupán annyi, hogy nekem nem adta meg azt az érzést amit vártam tőle. Bár a tájékoztatóban benne van az is, hogy amikor áttérünk egy másik deora akkor érdemes adni 2-3 hét amolyan türelmi időt ugyanis ennyi időnek kell eltelnie ahhoz, hogy maximális fejtse ki hatását, nekem viszont így se vált be.

A dr.Organic választékában egyébként fellelhetünk még számos szépségápolási terméket, amikkel elégedett voltam :]

drorganic

Mit kell tudni ezekről a termékekről?
A szervezet számára is hasznos lehet, ugyanis nem tartalmaznak alumínium sókat, sem mesterséges illatanyagokat, alkoholt, színezéket és parabéneket. Ezek manapság pedig fontos dolgok, ugyanis rengeteg helyről hallani rémhíreket azzal kapcsolatban, amiről már korábban is írtam nektek, hogy a különféle deok, nem feltétlenül fejtik ki a legjobb hatásukat a szervezetünkre.
Viszont a kísérletek bebizonyították, hogy nem lehet kézzel fogható összefüggést találni a rákos megbetegedések és a kemikáliákkal telezsúfolt szépségápolási termékek közt.
Azoknak akik viszont akik nem szeretnének kompromisszumokat kötni a dezodorlás terén tényleg bátran ajánlom a dr.Organic terméket. Sokféle illatban kaphatók és bár nekem nem adta a kívánt hatást, a barátnőimnél sikert értek el. Ugyanis úgy gondoltam egy vélemény mégse legyen mérvadó így bevontam őket is a tesztbe, amelynek eredménye részükről abszolút pozitív lett. Teljes mértékben elégedettek voltak a termékkel, sőt volt aki az egyik legjobbként jellemezte, azok közül amiket eddig használt.

Éppen ezért ha picit tartotok a különféle kétes hírektől és biztosra szeretnétek menni, akkor mindenképpen érdemes kipróbálni ezeket a deokat, de mint már fentebb írtam a különféle kencéket se hagyjátok ki, mert engem pedig azok győztek meg :]



Még több infoért látogass el a dr.Organic oldalára!

