Új év, új fogadalmak!

Amikor elbúcsúztatunk egy évet, valamiért kicsit izgatottan várjuk a következőt. Mint a gyerekek akik reménnyel telve nyitogatják az adventi naptár újabb apró ablakait, vajon mit rejt ez az ajtó, milyen év áll mögötte?
Január elseje akár egy új élet kezdete is lehet, az előző év ballépéseit, negatív élményeit maguk mögött hagyva, valami friss tisztásra lépve indulhatunk el egy teljesen más úton, a sikerek csak rajtunk múlnak és azon, hogy mit és mennyire akarunk.

A fenti sorok közhelyesen hangozhatnak, mégis ahogy egyre idősebbek leszünk, ezen mondatok szépen lassan átkerülnek az üres frázisok közül a nagy igazságok közé! Ahogy magunk mögött hagyunk egy-egy évet, leltárt készítünk azon dolgokról amiket megtettünk, elértünk vagy éppen elbuktunk.
A fogadalmak pedig már szinte karöltve jönnek az új évvel és tiszta lapot nyújtanak, amire szépen felírhatjuk azon vágyainkat, elvárásainkat magunkkal szemben (mindenféle fronton) amiket meg is szeretnénk majd valósítani az elkövetkezendő 12 hónapban, hogy az aztán az év végén egy új esztendő kapujában megint minden kezdődjön elölről, akkor már egy magasabb léccel megtoldva.

resolutions

Őszintén megvallva nem vagyok egy nagy fogadkozó és nem is nagyon elmélkedem január elején azzal kapcsolatban, hogy na mit is kéne másként tennem. Szeretem a titokfalamat bővítgetni, nekem talán ez teszi leginkább ki a fogadalmak sorát, a szívem csücske még mindig az utazás és az hogy minél több helyre juthassak el az új évben.

Viszont mivel megígértem ezért íme pár…

1. FOGADALOM – KÖNYVEK MINDEN MENNYISÉGBEN

Bár imádok olvasni, sajnos azt veszem észre magamon, hogy az utóbbi időben a kemény borítású papírlapokat felváltotta az online felület, és bár még mindig wikipédia függőnek mondom magam, azért nem ártana valami könyvet olvasnom inkább. Régebben csak úgy faltam, főleg a szépirodalmi műveket és azt vettem észre hogy a szókincsemet ez jelentősen formálta is (ami valljuk be csak jövedelmező lehet), aztán az időhiány és egyéb elfoglaltságok miatt sajnos feladtam eme mondhatni jó szokásomat, amit nagyon sajnálok.
Szóval megpróbálok minél több könyvet elolvasni 2014-ben.

books

2. FOGADALOM – KARRIER

A diploma kézhezvétele óta annyira elkényelmesedtem távlati célok ügyben, hogy magamat is meglepetten konstatáltam azt, hogy ha ezen az úton haladok egy szép kerek patópálúr lesz majd belőlem.
A blog évről-évre bővül és egyre többen szavaztok bizalmat nekem like formájában. Szerencsésnek érzem magam azért, hogy erre már mások is felfigyeltek és különféle meghívók landolnak a postafiókomban, ezeknek hála pedig olyan rendezvényeken vehetek részt amikről korábban csak álmodni mertem volna (vagy lehet hogy most is csak álmodom?).
Szó mi szó, megpróbálok ebben az évben mindent megtenni annak érdekében, hogy a távlati céljaim kicsit közelebb legyenek hozzám. Szeretném az oldalt is továbbfejleszteni és olyan dolgokról írni – továbbra is – amivel fenntarthatom az érdeklődéseteket, hogy egy picit kitűnjek a sajátos stílusom vagy cikkeim témája miatt a többi blog közül.
Na és a karrier további része? Ha elindultam egy biztos úton feléjük, ahol már látom a végét akkor majd elmesélem nektek is! Addig csak úgy babonából egyelőre megtartom magamnak ezt a kis titkot.

3. FOGADALOM – SZEMÉLYISÉG

Bár nem olyan nagy dolgok ezek de engem zavarnak és hát a korral illene kicsit csiszolni rajta.
Néha sajnos túlságosan türelmetlen vagyok és nehezen tudok elszámolni tízig mielőtt véleményt nyilvánítok. Azt gondolom, ha figyelek néha egy kicsit magamra és különféle helyzetekben megpróbálom végigfuttatni a gondolatsort a fejemben mielőtt megszólalok, akkor a saját szememben egy újabb szintet léphetek előre.
Ja és a jó öreg pesszimizmust is kipucolom az életemből, mert pár szituációban bizony eltud önteni a negatív hullám, így hát ezt is ki kell söpörnöm ebből az évből.

Te miket fogadtál meg a 2014-es évre?

A következő helyeken megtalálsz
Facebook  Twitter  Instagram  Tumblr  Lookbook

