Főszerepben az Olvasó – Ti küldtétek!

Egy jó ideje már annak, hogy felhívást intéztem felétek abban az ügyben, hogy most kivételesen Ti írjatok nekem magatokról. Jó pár levél érkezett, aminek nagyon örülök. Remélem a következő körben még többen vállaljátok majd az arcotokat, a blogotokat és mindent ami ti vagytok :]

Következzen az első fejezet rólatok….

Sámson Lilla – Fashion feeds me more than food

Lilla szinte már a kezdetek óta hűséges olvasóm a barátnőjével Annával együtt. Bár csak virtuálisan ismerjük egymást, mégis öröm látni, hogy milyen lelkesen vetette bele magát a blogolás világába és milyen biztosan halad előre a céljai felé, outfit fotói pedig napról napra egyre jobbak, bár ez meg se lep, hiszen egy remek alap adott hozzá. Úgy érzem, hogy kezdi megtalálni a saját stílusát. Az ő életében azzal, hogy Bécsbe költözött egy új fejezet kezdődött, én pedig kíváncsian várom, hogy milyen hatással lesz rá majd a kinti fiatalok stílusa.

“Én is próbálkozok a blogolással, mert nagyon szeretem a divatot, és minden álmom az, hogy egyszer egy divatmagazinnál dolgozhassak. A ‘blogot’ kezdetben ketten kezdtük el a legjobb barátnőmmel, Annával, de ő egy idő után azt mondta, hogy ez nekem való igazán, és, hogy csináljam én, ő majd pedig besegít néha. Két hete költöztem ki Bécsbe, mert úgy érzem, hogy ezt az álmomat itt tudom megvalósítani. Publicisztikát tanulok az egyetemen, ahol később majd lehetőségem adódik divatújságírásra szakosodni. Éppen ezért most nincs annyi időm arra, hogy képeket készítsek az outfitjeimről. (valójában a legfőbb oka a dolognak az, hogy még nem ismerek senkit, magamról pedig nem igazán tudok, és persze nem is akarok képeket csinálni.) Szeretem, hogy mióta itt vagyok, minden reggel mosolyogva ébredek, mert egyszerűen jó itt lenni, és igaz, hogy még csak két hete, de azt hiszem már most kijelenthetem, hogy ez egy életre szóló szerelem.”

20131021-121403 20130909-161705 20131018-123839

Lilla blogját ITT találod, a Facebook oldalát pedig ITT.

Raffai Fanni – FashionFanni

Fanni 14 éves, még csak most kezdett el blogolni, de távlati céljai elég konkrétnak tűnnek. Mivel oldala még elég friss, ezért még idő kell ahhoz, hogy kiforrjon az egyéni hangja és stílusa. Remélem pár év múlva is ilyen biztos lesz abban, hogy neki a divatiparban van a helye, és nem adja fel az álmait :]

“A divatszakmában szeretnék elhelyezkedni elsősorban mint divattervező. Sokat rajzolok, tervezek (ruhákat), de mindig lelkesítenem kell magamat, mert ebben a szakmában kapcsolatok hiányában esélyem sincs ismertté válni. Persze, tudom még csak tizennégy vagyok, de valamikor el kell kezdeni tervezni, nem? :)
Az iemmán olvastam  a rólad először. Imádom, ha a pólómban csak három szín van, mert akkor az egyik szín a nadrágomban, a másik kettő pedig a felemás zoknimban található meg. Verseket írok, többször belekezdtem különféle műfajú könyvek írásába, de sosem tudtam többet írni 10 fejezetnél. Legtöbbször visszafogott stílusban öltözködöm, néhány kiegészítővel szoktam feldobni az outfitem. De úgy érzem, hogy túlságosan tömegszerű vagyok, ezért mostanában próbálom felfedezni magamban a másságot, hátha…Bár egyfajta rend szerint élem az életem. Örökös tervező vagyok, már előző héten megtervezem a következő hetet és a többi.”

Fanni blogját ITT találod, a Facebook oldalát pedig ITT.

vcdjs 190

Dévai Anni – Heroin Chic

Anni a hazai bloggervilág egy olyan új színfoltja, aki kicsit kilépve a sorból mer önmaga lenni. A különféle vintage és turkálós ruhákat olyan remekül és lazán ötvözi a fast fashion láncok választékával, hogy erre mondjuk azt hiszem, hogy a ‘vérében van’. Ugyanis ne feledjük, nem attól lesz valaki jó blogger vagy éppen fashionista, hogy mindig az aktuális trendek gyártmányait aggatja magára, ez sokkal többről szól, ez valahogy érzésből jön és ahogy látom Anni ráérzett erre a dologra :]

“Mikor létrehoztam a blogot, minden nap más cél lebegett a szemem előtt. Egy fél éves kihagyás után, egy random bejegyzéssel visszatérve azonban észrevettem, olvasóim valóban szeretik, amit csinálok, valóban hiányoltak. Azt a napot sosem felejtem el, hihetetlen érzés volt újra kapcsolatba lépni velük. Azóta érzem minden egyes bejegyzés közzétételének alkalmával, amit akkor és azt hiszem, ezért írok. Megéri. “

Anni blogját ITT találod, a Facebook oldalát pedig ITT.

 8 11phaidraxheroinchic

Ha szeretnél te is bekerülni ebbe a sorozatba, jelentkezz a kerubinabmb@gmail.com címen!

Reklámok