Október: A mellrák elleni küzdelem hónapja!

Október a mellrák elleni küzdelem hónapja. Számos divatház és médium mozdult meg ez ügyben különféleképpen!

Mivel nem szeretem annyira a rózsaszín ruhadarabokat, ezért Beyoncé után szabadon ma én is rózsaszín árnyalatot választottam a körmeimre. Így pár hétig én így támogatom a mellrák elleni küzdelmet! Remélem Ti is tesztek majd egy apró lépést az ügy érdekében és ne feledjétek el a vizsgálatok fontosságát sem! Vigyázzatok magatokra :]

___________

Nem titok és úgy gondolom nem is ‘cikisen siránkozós’ ha megosztom veletek azt, hogy sajnos édesanyám révén a mi családunk is érintett a témában. Az ő ereje, kitartása és már lassan bátran kijelenthetem, hogy gyógyulása ad nekem mindig erőt ahhoz, hogy ne adjam fel és tudjam: csodák mindig léteznek! Mérhetetlenül büszke vagyok rá és arra, hogy emelt fővel vette az akadályokat, a legbátrabb embert ismertem meg benne és hálás vagyok az életnek azért, hogy ő az édesanyám!
Egy betegség többféleképpen is ledönthet minket, viszont mindig és minden esetben mi döntjük el azt, hogy mennyire hagyjuk magunkat! Egy nem várt diagnózis pedig nem feltétlen egyenlő a legrosszabbal.
Lehet sokan a fejüket rázzák, pedig tény: minden agyban dől el. Amikor a legnehezebb lenne, akkor se szabad elhagyni magunkat és amikor a dolgok nagyrészt rosszak, akkor is arra az icipici jóra kell koncentrálni :]

Ebben a cikkben összegyűjtöttem nektek azon hírességeket akik kiemelt figyelmet szentelnek a mellrák elleni kampányoknak és mindent megtesznek annak érdekében, hogy még több emberhez eljusson ennek az egésznek az üzenete!

Beyoncé a körmeivel üzen a világnak

beyoncé

Cheryl Cole és Kimberley Walsh rózsaszínbe borította a körmeit

ccc

A Dallas Cowboys pompomlányai

635x500
Liz Hurley és Gwyneth Paltrow

Liz-and-Gwyneth
Sienna Miller – 2011. október, London

sm
Miley Cyrus – 2008. december, Los Angeles

mc

Allison Williams

aw
Olivia Wilde

Olivia-Wilde
Emma Stone és édesanyja Krista (ő is legyőzte a mellrákot)

emma

Pink

pink
Rashied Davis – Chicago Bears

Rashied Davis

Még a fél hónap hátravan, így nem késő ahhoz, hogy egy apró lépést Ti is tegyetek a ‘rózsaszín’ együttérzés érdekében :]

Reklámok