The Body Shop Újdonságok

Pár hete a The Body Shop-tól egy kis csomagot kaptam ajándékba, mondanom se kell, hogy nagyon megörültem neki. Imádom ezeket a természetes anyagokat tartalmazó kencéket, ugyanis az elmúlt 1 évben még jobban figyelek arra, hogy mennyi kemikália éri a testemet és éppen emiatt próbálom a legminimálisabbra csökkenteni, ezen termékek pedig remek segítséget adnak hozzá.

___________________

Az egyik finomság az új Honey Mánia termékcsalád egyik tagja, mégpedig a testvaj….

Kiskoromban a hideg idő miatt sok probléma volt a bőrömmel, vagy nagyon száraz, vagy mindenre érzékeny volt, és ennek köszönhetően nem kevés időt töltöttem a bőrgyógyászaton. Aztán egy kedves doktornő javasolt egy mézből készült szappant, ami 100 %-ig természetes összetevőkből állt, nagyon szerettem és mondanom se kell, hogy minden problémám megszűnt tőle.
Aztán eltelt sok-sok év és én is kinőttem ezeket a ‘betegségeket’, és most amikor kinyitottam a The Body Shop tégelyét, annyi idő után megcsapott az az isteni finom mézes illat, ami rögtön azt az imádott régi szappant juttatta eszembe.
A testvaj állagát már nem kell bemutatnom azoknak, akik ismerik a cég termékeit. Röviden csak annyi, hogy kellemes állagú, nem kell belőle fél litert magunkra kenni és hosszantartó hidratáltságot biztosít a bőrnek. Ez egyébként Etiópiából származó méz illata pedig az elkövetkezendő hűvös hónapokra a legjobb választás. Nekem annyira bejött, hogy egész nap éreztem magamon ezt az aromát :]
Amennyiben elnyerte a tetszéseteket a termék ide kattintva online is megvásárolhatjátok.

body-shop-honeymania-body-butter
A másik termék pedig a szintén új kamillás sminklemosó. Szerintem nem is kell bemutatnom ennek a kicsi virágnak a jótékony hatását. Személy szerint nagyon szeretem tea formában is.
Sminklemosás terén nem vagyok annyira becsületes ha lehet így mondani, általában az esti fürdés során lemosok magamról minden festéket, ami meg mégis makacsul ragaszkodik mondjuk a szememhez, azt általában sima arckrémmel távolítom el. Nem éreztem eddig szükséget annak, hogy különféle sminklemosókat vásároljak. Ugyanis amiket vettem, azok mindig csípték a szemhéjamat, meguntam a különféle kísérletezgetéseket és a könnyebb utat választottam az arckrém formájában.
A The Body Shop ezen terméke mindenféle bőrtípusra jó és a kamilla illatú olíva- és shea vajat tartalmazó csodának pedig egy fém tégely ad otthont.
Fontos megjegyeznem, hogy kontaktlencsét viselők is bátran használhatják! Sajnos az én szemeim se a legjobbak, immáron 8 éve hordok kontaktlencsét, és aki hasonló cipőben jár mint én azt tudja jól, hogy bármiféle apró porszem is nagy gondot tud okozni pár percre. Tehát ez sem elkerülendő előny és érv a termék mellett, ugyanis a legtöbb szépségápolási készítmény akár csak minimális mennyiségben is, ha a szembe jut komoly könnyezéseket vagy gyulladásokat okozhat. Így a szigorú sminklemosókba fektetett előítéleteim ellenére, kellemesen csalódtam, így csak ajánlani tudom nektek is.
Amennyiben elnyerte a tetszéseteket a termék ide kattintva online is megvásárolhatjátok.

the-body-shop-uj-camomile-sumptuous-cleansing-butter

Próbáltad már valamelyik terméket?

