Rexona Maximum Protection teszt – Tényleg maximum?

Vannak olyan dolgok, amik még így 2013-ban is kicsit tabuszagúak…..

Számos női oldalt olvasok, követek és nem egy lapot olvasok rendszeresen, valahogy mégis van egy amolyan ‘senki gyermeke’ téma, amit úgy igazából nincs olyan aki magára magára vállalna – már ha lehet így mondani. Ez pedig nem más mint az izzadás!

___________________

Pár héttel ezelőtt felkeresett a Rexona, hogy teszteljem a legújabb terméküket, mondanom se kell, hogy nagyon örültem a lehetőségnek, ám valamiért mégis bujkált bennem egyféle furcsa érzés. Hiszen mégis hogyan írhatnék hitelesen az olvasóimnak egy olyan témáról, amiben valljuk be őszintén én se vagyok jártas?! Gondolok itt arra, hogy nem rendelkezem semmiféle mélyebb tudással arról, hogy pontosan mi és miért történik, na meg mennyire egészségesek ezek a különféle kemikáliák. Így elsőre rábólintottam, majd úgy voltam vele, hogy sodródom és lesz ami lesz.
Aztán jött a fordulat ami kellett ahhoz, hogy tudjam ez menni fog, ugyanis egy kisebb prezentáció keretein belül hallgathattam meg minden olyan tényt és érdekességet, amit erről a témáról tudni lehet, a kicsit több mint 1,5 órás kötetlen beszélgetés után pedig mondhatni felvilágosodva és ötletekkel teli indultam hazafelé.

Első körben fontos kiemelnem pár fontos pontot amit az izzadásról tudnunk kell…

  •  A maximális izzadság mennyisége 10 liter naponta, a normál izzadtság mennyisége jóval kevesebb, ugyanis csak 1 liter naponta
  • Az izzadás célja a test hőszabályozása, nem pedig a különböző méreganyagok kiválasztása. Ezt a feladatot a máj és a vesék végzik.
  • A dezodorok a bennük található illatanyagokkal elfedik az izzadságszagot, illetve csökkentik a baktériumok számát a bőrön. Az izzadásgátlók ezek mellett izzadásgátló összetevőket tartalmaznak, melyek szabályozzák a verejtékezés mértékét.
  • A vonatkozó kutatások  sosem tudták bebizonyítani, hogy az izzadásgátló termékek rákkeltő hatással rendelkeznének.
  • Az Európai Kozmetikai Rendelet (1223/2009 EU) az Európai Unióban engedélyezett összetevőket és azok felhasználható mennyiségét tartalmazza. žKitér az alumíniumsókra is mint engedélyezett hatóanyagokra, felhasználható mennyiségük szigorúan szabályozott.

__________________

A Rexona legújabb terméke a Maximum Protection került nagyító alá.

Mivel a hosszú hétvégét tenger mellett töltöttük, ezért keresve se találhattam volna jobb alkalmat arra, hogy leteszteljem ezen termékeket. A vélemények sokszínűsége végett pedig a barátnőmet is bevonta ma kísérletbe, hiszen ahány ház annyi szokás. A következőkben a tapasztalatainkat olvashatjátok!

DSC_5111

Sima egyszerű, logóval ellátott fehér doboz ad otthon az új terméknek, amely mellé egy különféle fontos és hasznos információkkal ellátott amolyan leírás is társul.

Reggel vagy este?

A Rexona ‘kerekasztal’ beszélgetésén azt a tippet kaptam a lányoktól, hogy éjszaka lefekvés előtt használva is ugyanolyan tartós a termék, mintha reggel a kapkodás közepette kenem fel. Kipróbáltam mindkét verziót és tényleg este vagy reggel felkenve is ugyanolyan hatást értem el.
Halkan megjegyzem, hogy talán lefekvés előtt célszerűbb, ugyanis szerintem nincs olyan nő a világon aki ne kente volna már össze a reggeli outfitjét a krémes, fehér izzadásgátlóval, majd szentségelések és kis késés közepette, gyorsan új darabot kapott ki a szekrényből indulás előtt.
Ha viszont biztosra mész és a te szükségleteid az kívánják, akkor természetesen használd lefekvés előtt és reggel is.

Lesz folt vagy sem?

Tapasztalataim szerint még nem került olyan termék a piacra, ami ne fogta volna össze minimálisan a ruhákat, hiszen az a fránya fehér folt egy idő után kiütközik az anyagokon. A barátnőm azt vette észre, hogy a fehér darabok nem sárgultak be azon a bizonyos kritikus ponton tehát hónalj tájékon.
Természetesen ezen problémára, a mértékletesség lehet a legjobb megoldás. Azaz nem kell eszetlenül kenegetni magunkat, hanem bízni kell a tartós hatásban, ezzel pedig elkerülhetjük a pacákat. Egy próbát megér, nem?

Strand, nyár, kánikula?

Sokan tartanak attól, hogy ezek a kencék hamar leáznak rólunk ha vízben tartózkodunk, így picit én is kétkedve álltam a dolog elé, hiszen nem volt kedvem x óránként kenegetni magam. Szerencsére a Rexona Maximum Protection valóban, a maximális ideig bírta a kiképzést és a hónaljam se pompázott abban a jellegzetes fehér árnyalatban, ami ilyenkor sokaknál sajnos kiütközik. Mindkettőnknek bevált tartósság tekintetében és egész nap megvolt az a bizonyos komfortérzet ami nélkül valljuk be, nem lehet 100%-os egy nyaralás!

Tényleg kétszer olyan tartós?

Őszintén megvallva: igen! Elég naponta egyszer használni, ugyanis a várt hatás nem marad el. Egy pörgősebb nap után hazafelé pedig nem kell azon aggódnod, hogy esetleg a melletted ülőből árad egy nehéz nap aromája vagy éppen belőled, mert ez az új termék tényleg nem hagy cserben – nekem legalábbis eddig még nem okozott csalódást.
Kipróbáltam egy olcsóbb más márkájú termékkel szemben is, amit nevezzük most X-nek, és én se hittem volna, de a különbség érezhető volt!

Dove vs Rexona

A Dove és a Rexona egy forgalmazó alá tartoznak, éppen ezért lehetőségem nyílt kipróbálni a Dove legújabb termékét is. Hiába tartoznak egy családba, és hiába sikeresek mindketten a nők körében, a Dove az én tesztemen megbukott.
A tartóssági mérce messze nem haladta meg a Rexonaét, vagy egész egyszerűen az is lehet, hogy az én adottságaimnak nem felelt meg. Éppen ezért ne gondoljátok, hogy a Dove izzadásgátlói rosszak, csupán nekem nem jönnek be, szóval egy próbát a Ti részetekről is megér.

Azok a piszkos anyagiak

Ezen izzadásgátló kicsit drágább társainál ugyanis 1.399 Ft az ajánlott fogyasztói ár, az anyagi különbségek okai pedig a tartósságban kell keresnünk. A Rexona legújabb terméke ugyanis elődjeinél kétszer erősebb hatással bír, így ha beválik és megfelelően alkalmazzuk akkor könnyen lehet, hogy kevesebbet használjuk egy nap és így az újabb ‘adag’ vásárlásának ideje is kitolódhat. A minőségért sajnos fizetni kell, viszont ha megoldást nyújt egy-egy zavaró problémára, akkor szerintem az a pár száz forintos különbség már igazán nem olyan mérvadó.

Ha elnyerte a tetszésedet akkor már csak azt kell eldöntened, hogy a 3 illat közül melyiket válaszd: Everyday Fresh, Clean Scent és Sensitive Dry?!

Próbáltad már?

xxxooo
kerubina

Reklámok