Szépítő olaj, The Body Shop módra

Egy ideje már annak, hogy egy remek termékre akadtam és most megosztom veletek is eme ‘titkot’…

Ez a cikk pár hónappal ezelőtt íródott de sajnos elkallódott és most került elő, de jobb későn mint soha alapon most publikálom nektek :]

Mivel igénylitek a beauty témájú írásokat, ezért próbálok tippeket adni ezen a téren is, bár azt most is leszögezném, hogy nem vagyok profi, csak egy amatőr felhasználó.

A The Body Shop neve valószínűleg sokatoknak ismerősen csenghet, az elmúlt években, hazai üzlet híján külföldre kellett menni azért, hogy beszerezzünk egy-egy finom és a márkára annyira jellemző testvajat és egyéb természetes összetevőkből álló szépségápolási kencéket. 2013-ban szerencsére ez már csak egy távoli emlék, ugyanis 2012. áprilisában végre kicsiny hazánk is beállt a sorba és többé már nem kell Bécsbe menni – se messzebb – egy-egy epres testvajért.

brazil nut b.o

A bevezetőm után pedig térjünk is a lényegre. Aki már járt a fentebb említett márka bármely hazai üzletében, az találkozhatott már a különféle illatú szépítő olajakkal. Amik azért különlegesek mert egy kicsiny ‘üveg ad otthont’, egy ennyire sokszínű olajnak, hiszen testre, hajra és arcra is egyaránt használható. Azt kell mondjam utazáshoz a legjobb választás, pont a 3 in 1 tulajdonsága miatt, így talán még kényelmesen el is férhetünk a neszeszerünkben, ha már a bőröndbe a fél lakást belepakoltuk.
Már korábban is írtam arról, hogy mennyire elszántan kerestem a megfelelő hajvégápolót, ugyanis eddig nem találtam olyat ami igazán nekem való lett volna.
A The Body Shop termékétől először kicsit tartottam, ugyanis féltem, hogy túlságosan zsíros hatást érek majd el vele, tévedtem! Általában pár cseppet kenek el a hajvégeimen, ha kicsit zsírosnak érzem, félve attól, hogy rákenődik a ruhámra és nincs időm már várni akkor rászárítok pár másodpercet és már indulhatok is.
Továbbá előszeretettel alkalmazom testápolóként! Nem tudom ti hogy vagytok vele, de szeretem ha nyáron a barna bőrömet még inkább kihangsúlyozhatom és úgy érzem ezt a csillogó hatást eddig leginkább ezzel a termékkel értem el.

Lehet hogy benne van a nevében az olaj szó, mégis bátran ajánlom nektek is. Nem zsírosította el a bőrömet és nem váltott ki semmi negatív hatást, az illatától pedig odavagyok, ugyanis ez a brazil dió kellemes süti aromát áraszt, pontosabban nekem az jut eszembe róla akárhányszor használom.
A végére hagytam a piszkos anyagi részét, ugyanis számtalan helyről hallom azt, hogy ilyen-olyan drágák ezek a termékek. Itt pedig fontos megemlíteni azért, hogy ezen szépségápolási termékek 100 %-ig természetes összetevőket tartalmaznak, továbbá a megvásárlásukkal támogatod a világ egyik távolabbi felén élők megélhetését, akiktől ezen alapanyagokat beszerzi a cég. Ebben az esetben tehát a minőségért fizetsz, arról nem is beszélve, hogy a tégelyekben és flakonokba zárt illatcsodákból egy minimális mennyiség is elég, így akár hónapokig is kitarthat egy-egy adag.
A jó hír pedig az, hogy ehhez az illathoz pedig egy egész termékcsalád is tartozik.
A The Body Shop oldalán minden terméket megtalálhatsz és kedvedre vásárolhatsz az online áruházban is.

brazil nut range

Próbáltad már?

