Teen Choice Awards 2013

Régen készítettem már vörös szőnyeges összeállítást, ezért következzenek most a tegnapi FOX Teen Choice Awards ruhakölteményei :]

Az eseményen felsorakozott ismert lányok és fiúk némelyike elég nagy fejtörést okozott nekem. Vagy én öregszem rohamosan, vagy egész egyszerűen kevés tinisorozatot nézek, ugyanis a kék szőnyegen felvonulók feléhez a Googlet kellett használnom, ugyanis nem tudtam pontosan kik is ők! Végül úgy döntöttem, maradjanak a számomra ismerősen csengő nevek, így mindenkinek könnyebb lesz :]

130811-galleryimg-ap-teen-choice-awards-gomez-2

Selana Gomez – Cushnie et Ochs ruhában és Nicholas Kirkwood cipőben.
Imádom az ifjú hölgy stílusát, bár idősebb vagyok mint a célcsoportja, de ez nem érdekel, mert aki tud az tud és azt kortól független :]

teen-choice-awards-2013-nina-dobrev-h724
Nina Dobrev – J. Mendel top és nadrág, Dolce & Gabbana cipellők, Devi Kroell clutch

130811-galleryimg-ap-teen-choice-awards-HALE
Lucy Hale – Houghton top és szoknya, Stuart Weitzman lábbeli

teen-choice-awards-2013-chloe-moretz-h724
Chloë Moretz – Christopher Kane kreációban és Jimmy Choo cipőben
Továbbra is hihetetlen, hogy még mindig ennyire ‘pofátlanul’ fiatal, a maga 16 évével, óhhh ilyenkor látom csak, hogy mennyire öregszem :]

130811-galleryimg-ap-teen-choice-awards-benson
Ashley Benson – egy Giorgio Armani darabban és Rachel Roy lábbeliben
Nekem itt valami nem tetszik, viszont szavakba önteni se tudnám, hogy mi! Egészen egyszerűen ez most nálam nem nyert.

Brittany Snow
Brittany Snow – Egy Oliver Tolentino Couture darabban
Emlékeztek még arra, hogy ő volt a Gossip Girl-ben a fiatal Lily az ‘időutazásos’ epizódban? :]

130811-galleryimg-ap-teen-choice-awards-jwoww
Jenni ‘Jwoww’ Farley
Nem értem, hogy 27 évesen miért kell ennyi arcrekonstruálás? Be kell valljam, hogy a Jersey Shore-ban nekem ő volt a kedvencem (ha már választani kell) női szereplőm, ugyanis belevaló volt, nem rinyált és életképesebb volt a társainál. Azóta viszont eltelt egy kis idő, és hát küllemre egyre furább számomra….Ez a ruha pedig, no comment!

Jordin Sparks
Jordin Sparks – A ruha Bebe, a cipellő Aldo
Az American Idol 2007-es győztese nekem még mindig a ‘No air’ lány, a mai napig imádom azt a számot :]

rs_634x1024-130811170333-634.LilyCollins.TeenChoiceAwards.8.11.13.JMD_copy
Lily Collins pálmafás öltözéke nem aratott egyedi sikert, ugyanis egy fiatalabb kolléganője is ezt a mintát választotta….

Bella Thorne
… aki nem más mint Bella Thorne!

rs_634x1024-130811172211-634.HaileeSteinfeld.ChoiceAwards.8.11.13.JMD_copy_2

Hailee Steinfeld – House of Holland ruhát és Oscar Tiye lábbelit viselt

rs_634x1024-130811172731-634.Nelly.TeenChoiceAwards.8.11.13.JMD_copy_3

Nelly
Régen sebtapasz nélkül el se tudtam volna képzelni őt, most meg úgy fest mint aki két grill parti és egy Walmartos vásárlás közt beesett volna gyorsan az átadóra. A bőrshort Kanyen még ok, de így ne már…!

rs_634x1024-130811165555-634.DemiLovato.TeenChoiceAwards.8.11.13.JMD
Demi Lovato – Punkosra vette tegnap

6C8597261-130811-miley-cyrus.blocks_desktop_medium
Miley Cyrus – szerintem dögös, akárki akármit mond, és láss csodát a hajával kapcsolatos ‘hírek’ is lecsengtek már!

Te kit díjaznál közölük?

