Filmajánló – 12

Mire jó a betegség ha már az ágyhoz köt, ha nem arra, hogy filmeket nézzünk? Valahogy így tettem én is…

Egy egyedülálló férfi

Tom Ford filmjéről már írtam pár hete , amikor a divatos alkotások listájából mutattam be nektek pár darabot.
Colin Firth remek színésznek tartom, aki látta már őt pár filmben az tudja jól, hogy miről beszélek. Ezen alkotásban se okoz csalódást!
A mű egésze alatt remek játékokat láthatunk a színekkel, amik nagyon jól tükrözik a főszereplő aktuális hangulatát és lelkiállapotát.
Sokaknak lehet, hogy nem fog tetszeni, hiszen kicsit elvont és kicsit művészi lett, de mi mást várjunk egy divattervezőtől, aki nem kevés fantáziával a gondolataiban éli mindennapjait?!

Egy-egyedülálló-férfi

Ilyenek voltunk

Aki már régóta olvassa a blogomat az tudja, hogy  a régi filmek szerelmese vagyok.
Az Ilyenek voltunk egy szerelmi történetet mutat be, két fiatal kapcsolatát az egyetemtől egészen a nagybetűs életig, amikor is újra találkoznak és beteljesítve a végzetüket, kapcsolatba kezdenek egymással.
Két külön világszemléletet képviselnek mégis valami oknál fogva, minden szempontból jó hatással vannak egymásra. Telnek az évek és rájönnek arra, hogy ezen különbségeket sajnos nem lehet figyelmen kívül hagyni…

large_sEiDGnf5FpvJyt6qraksZHFrg6G

Levelek Júliának…

Nem találtam hirtelen semmit, ezért ezen a filmen akadt meg a szemem és miért ne alapon megnéztem.
Egyszer nézhető, romantikus alkotás, azt mégis meg kell hagyni a történet nagyon aranyos és még talán hihető is. A helyszín Olaszország, ezzel pedig mindent el is mondtam, meseszép tájakra kalauzolnak el minket a film készítői miközben egy 50 éve kezdődött szerelmi történet végére keresik azt a bizonyos pontot.
Meglelik-e? Nézzétek meg :]

url

Vicky, Cristina, Barcelona

Hamarosan nyakunkba vesszük Spanyolország ezen részét így úgy gondoltam remek alkalom ráhangolódni egy kicsit a katalán kultúrára.
Adott két nő akik New York-ból érkeztek 2 hónapra a napsütötte Barcelonaba, és adott egy szenvedélyes, sármos festő aki egyszerre mindkettőjüket akarja. Az idillbe viszont belép az úriember volt felesége is, aki elsőre nem is okoz galibát ebben a furcsa szerelmi szálakkal átszőtt viszonyban….viszont itt még koránt sincs vége….
Ezt a filmet nem lehet elégszer megnézi, Javier Bardem és Penélope Cruz kettőse annyira szenvedélyes, hogy le se tagadhatnák temperamentumos vérüket. Nem is csoda, hogy remek párost alkotnak a filmvásznon és a magánéletben egyaránt.
Scarlett Johansson engem sokadszorra se tudott meggyőzni arról, hogy egy pótolhatatlan tehetség Hollywood egén, bocsi!

urlMég több filmajánlóért katt IDE!

Te láttad már valamelyiket? Ha igen tetszett?

(képek forrása: halfpecssquad.blog.hu, rogerebert.com)

