LUSH – Hajápoló TESZT!

A LUSH-nak köszönhetően kipróbálhattam pár terméküket…

fbfe690279e611e29c4c22000a9e0896_7

Három darabot választottam ki, ugyanis ezekre voltam a legjobban kíváncsi. A Fair Trade Honey sampont, a Happy Happy Joy Joy hajkondicionálót, és a Shine So Bright hajvégápoló balzsamot.

1.) Fair Trade Honey sampon

untitled
Elsőnek kezdjük a samponnal, a méz mellett, a muskátli illat is valóban érződik a termékben, de egyáltalán nem zavaró. A sampon állagáról nekem rögtön a méz jutott eszembe, bár elég a képre nézni és ti is láthatjátok.
Vélemény: Könnyen felvihető a hajra, majd kiöblítés után nekem kicsit ‘száraz’ érzést adott. Az illatot viszont még így is éreztem. Nekem túl sok volt és a hajam se fogadta be az újdonságot, bár lehet ha huzamosabb ideig használnám, jelentősebb változásokat vennék észre.
A barátnőm vett magának egyet és ő abszolút meg van elégedve vele, azt tapasztalta. hogy selymesebb és puhább lett tőle a haja, illetve a mosás után nem zsírosodott olyan gyorsan a haja.

2.) Happy Happy Joy Joy hajkondicionáló

untitled

“Illatát narancsvirág-kivonat, rózsafaolaj, rózsaolaj és grapefruitolaj adja” ez tökéletesen igaz. Imádom a citrusféléket, így nekem nagyon tetszett az illata mikor kinyitottam a tégelyt, bár sokaknak túl erős lehet, de szerintem  megszokható.
Vélemény: Hajmosás után, eloszlattam a hajamon, körülbelül 1 percig rajtahagytam majd kimostam. Az eredmény ebben az esetben nagyon tetszett, a hajam selymesebbé vált.

3.) Shine So Bright hajvégápoló balzsam

untitled

Ez a termék nálam az abszolút favorit! Eddig számtalan hajvégápoló olajat, kencét kipróbáltam de egyik se vált be. Végre megtaláltam azt ami az én hajamnak kell.
Be kell valljam, nem rohangálok havonta a fodrászhoz, viszont sokszor vasalom a hajam, ami sajnos meglátszik a hajvégeimen. Amikor először felkentem ezt a balzsamot, engem is meglepett, hogy az eredmény szemmel láthatóan jobb lett!
1.890 Ft ez a kis tégely, viszont egyáltalán nem kell belőle sok, így ha nem annyira igénybe vett a hajad, akár 1 évig is kitarthat, így szerintem nagyon megéri az árát!

Próbáltad már valamelyiket?

