Max Factor: Clump Defy – TESZT!

Pár hete lehetőséget kaptam arra a Max Factor jóvoltából, hogy kipróbáljam a legújabb szempillaspiráljukat a Clump Defy-t. Mivel beauty témában nem vagyok annyira otthon ezért tartottam attól, hogy hogyan is tudok megírni egy ilyen jellegű termék tesztet. Végül belefogtam és hát sejthető volt de bátran kijelentem, nem is volt olyan nehéz :]

clump_termék
A hétköznapokon a szempillaspirál az amihez mindig ragaszkodom. A sminkelést nem feltétlen kell túlzásba vinni a hét 168 órájában és néha egy kis spirál is gyönyörű tekintetet varázsolhat.

A termék leírása alapján a következő dolgokat kell tudni a Clump Defy-ről: “Dús szempillákat szeretnél? Ezért számtalanszor áthúzod a spirált a pilláidon? Na igen, de azok a fránya festékcsomók a pillákon ragadnak. Erre a problémára ad megoldást a Max Factor új terméke! Szilikonos sörtéi ugyanis pont olyan távolságra helyezkednek el egymáshoz képest, amik közé nem férnek el a festékcsomók. A festék így annyi rétegben vihető fel, amennyiben csak szeretnénk! A kefe kialakítása hajlított, így pontosan követi a pillák vonalát.”

A kefére minden egyes állítás igaz…

DSC_1924
Sajnos a teszt elkészítésének határideje sürgetett, a szemeim állapota  pedig nem akart javulni. Így előre elnézést kérek a kicsit ‘gyulladt’ látványért.
A pilláim viszont tényleg külön életet éltek és tökéletesen festettek…

DSC_1935

Csak ajánlani tudom Nektek is ezt a terméket :]

