essence x Justin Bieber

Nem jósoltak sok időt Justin Biebernek, aki így 18 éves korára mutálás után is fent tudott maradni – ez az igazság, na meg az élet velejárója. Sokan dörzsölték a tenyerüket, hogy majd kettétörik az ifjú titán karrierje, ha a felnőtté válás útjára lép. Tévedtek!

A kanadai énekes senkit se hagy hidegen, bár sok negatív kritika éri, annál többen szeretik azt amit csinál. Számos márka dolgozott már együtt vele és neves cégek állnak sorba érte.
Írásom apropója pedig az, hogy az essence a hivatalos smink partnere Justin Bieber “believe” 2013-as turnéjának!! 2 éves szerződést kötöttek az énekessel, éppen ezért jól gondoljátok, hamarosan egy essence x Justin Bieber kollekció kerül majd a boltokba, amiről egyelőre csak találgatni lehet, hogy hogyan is fog kinézni. Ha jól értesültem róla Justin kedvenc színe a lila, így könnyen lehet, hogy ezen a vonalon indulnak el….Majd meglátjuk :]

379234_553823951317687_557573140_n

Mint bloggerina azt a megtisztelő feladatot kaptam, hogy készítsek el egy Justin Bieber sminket, én hogy képzelem ezt el. Elsőként kicsit féltem a feladattól és egy montázst alkottam. Majd úgy gondoltam, miért ne tudnám megcsinálni a sminket is, magamon bemutatva. Csak az élet közbeszólt és sajnos jó ideje szemgyulladással küzdök, így nem hiszem, hogy túl esztétikus lenne egy ilyen jellegű összeállítás.

Így íme a montázs…

421941_554274494596884_1369119149_n

Még mindig nem késő jegyet nyerni a koncertre! További információért és, hogy részt vehess a játékban a koncert jegyért, kattints a honlapjukra: http://www.essence.eu/hu/fooldal.html

