Miket vásároltam mostanában?

Sokszor írtok nekem az ügyben, hogy csináljak több bejegyzést arról, hogy mit és hol vettem, illetve ha eBayről ha rendelek, akkor mennyire vagyok elégedett a kapott termék minőségével.
Az elmúlt 1-1,5 hónapban nagyon sok mindent rendeltem. A telefontoktól kezdve a szegecseken át, ezeket ha nem gond kihagytam a képes beszámolóból.

___

Táska – eBay, ~ 6.300 Ft ; Kalap – H&M, 2 ezer Ft

Aki folyamatosan követi blogot már észrevehette egy összeállításomban ezt a táskát és a kalapot is!
Mindkettővel elégedett vagyok, a táska pont olyan amilyenre vágytam, a kalap pedig egy régóta tartó szemezés gyümölcse.
6963fb564d4111e2ad9722000a9e2977_7

DSC_1430
Ha tetszik a táska akkor IDE kattintva megrendelheted!

Szegecses ‘gallér dísz’ – eBay ~ 360 Ft

December 3-án rendeltem és pont ma kaptam meg, így nyugodtan kijelenthetem, hogy elég gyorsan ideért – a többi ázsiai csomaghoz képest.
A szegecsek itt-ott picit nyomottak, de ez csak pár milliméternyi hibát jelent és ennyi pénzért ez még belefér, hiszen senki sem fogja nagyítóval kémlelni a gallérodat!

DSC_1433
Ha tetszik akkor IDE kattintva megrendelheted!

Azték mintás asszimetrikus pulóver – SheInside, ~ 7.200 Ft

Amikor én vettem még olcsóbb volt és a napi akció keretein belül még 5 dollár kedvezményt kaptam, a házhozszállítás pedig díjtalan. Körülbelül 2 hét alatt ide is ér a rendelt termék, így ahhoz képest, hogy Ázsiából szállítanak – ha jól tudom – ez nem is olyan rossz teljesítmény.

Puha és meleg egyszerűen imádom és egy percig se bántam meg, hogy megvettem!

+ az arany részek szép csillogó fonalból vannak, amit amúgy nem szeretek de ebben az esetben nagyon tetszik :]

DSC_1434DSC_1435
Ha tetszik IDE kattintva megrendelheted!

Mintás farmer – Forever21, Love21 ~ 6.700 Ft

Ezen fast fashion lánc egyetlen darabjában sem csalódtam még eddig. New Yorkban vettem egy farmert náluk és aszerint a méret szerint rendeltem most is, így amíg ideért nagy izgalom volt, hogy jó lesz-e, de szerencsére jó lett :]
Itthon általában 32-es, 34-es nadrágokat hordok ezen branden belül pedig elég a 24-es is. Önteltség nélkül mondhatom, hogy mintha rám öntötték volna, sehol sem áll el.

+ Ugyaninnen még rendeltem egy testszínű atlétát, ugyanis fehér blúzok alá a legjobb választás és Nektek is csak ajánlani tudom. Körülbelül 700 Ft volt.

DSC_1436

ee6c3e1e4cf911e291de22000a9f169d_7
Ha tetszik IDE kattintva megrendelheted!

Ing – eBay, ~ 1700 Ft

Ha tudom, hogy ilyen rövid akkor meg se rendelem, de sajnos az internetes vásárlás néha nagy lutri! Egy öv járt hozzá még pluszban, eddig egyszer volt rajtam és nem hiszem, hogy sűrű résztvevője lesz a mindennapjaimnak. Addig biztosan nem, amíg nem jön valamiféle ihlet arra, hogy mivel is hordható jól.

+ Nehezen vasalható ami miatt adok neki egy fekete pontot!

DSC_1439

Ha tetszik IDE kattintva megrendelheted!

Szegecses loafer – eBay, ~ 3 ezer Ft

Ezen az áron a legjobb minőség! Bár tény, hogy mire megérkezett már nem tudtam hordani a hideg idő miatt és mikor beköszönt a tavasz nem tudom mennyire lesz még ‘trendi’ kategória?!
A családi karácsonyi ebéden viszont remekül helyt állt :]

DSC_1441
Ha tetszik IDE kattintva megrendelheted!

Csizma – DSW – Steve Madden, ~ 35 ezer Ft

A DSW amikor New Yorkban jártam hamar az egyik kedvenc cipőbirodalmam lett! Pár hete amikor az oldalukon barangoltam belebotlottam ebbe a csizmába, így egy ‘personal shopper’ alkalmazással meg is rendeltem. Ezen szolgáltatás alatt azt értik, hogy Te megrendeled az adott terméket és egy cég az USA-n belül postafiókot rendel a nevedhez, a csomag előbb hozzájuk megy, majd onnan ide Magyarországra. Eddig szép és jó, csak éppen amikor onnan küldik ide, elfelejtenek szólni arról, hogy a csomagdíjak nem választhatók így csekély 18 ezer forintomba fájt az, hogy ideérkezzen a csizma. Amit a csomagküldő szolgálat még megfejelt egy szép 7100 Ft-os hazai vámmal! Mondanom se kell, mennyire ‘örültem’, azóta is megy a huzavona hiszen tudomásom szerint a csomagküldés díja nem tartozik vám alá, csak a termék! Drága tanulópénz volt!

+ A csizma? Szép, szép és tetszik is, de máskor ezerszer meggondolom, hogy ennyit ér-e….

e17195924c6811e290d222000a9e0851_7

+ 2 SALES zsákmány máról!

Kivételesen próbáltam a praktikumra törekedni és tudatosan vásárolni olyan dolgokat, amik nem csak egy szezonban lesznek hű társaim!

Mango asszimetrikus felső, 6.595 Ft —->  3.295 Ft

A fekete, fehér egy örök klasszikus párosítás

DSC_1437

Mango felső, 6.595 Ft —->  3.495 Ft

Miért piros? Mert ilyen árnyalatú darabom még nincs. Ja és jelentem, hogy azóta vasalva lett ;]

DSC_1438
Ki is mostam gyorsan őket, hogy este felvehessem valamelyik kicsikét ;] Can’t wait!!
___

Te miket vásároltál mostanában?

