Bang, bang avagy életem első élménye a lövészet világában!

Mint azt már a Facebookon is követők láthatták 2 hete volt a Szerelem születésnapja és többek közt egy 50 töltényes lövéssel is megleptem őt ezen alkalomból. Amire tegnap került sor!

___

A foglaláskor már felajánlották nekem is, hogy ha szeretném kipróbálhatom, de annyira nem vonzott a dolog, ez természetesen tegnap este már másképp gondoltam, így végül beadtam a derekam.

4 féle fegyvertípussal (orosz MCM, Smith&Wesson revolver, 022-es Smith&Wesson és egy 9mm-es Glockpuska) próbálhatta ki a Drágám a lövészetet. Ebből én csak kettőt próbáltam ki csökkentett töltényszámmal, hiszen mégse magamnak vettem a lehetőséget.

Milyen érzés volt? Fogalmazódhat meg sokatokban a kérdés…Nagyon jó, az első dörrenés után ténylegesen tudatosul benned, hogy nem is olyan ijesztő és 10 lövés után pedig csak az jár a fejedben, hogy még még és még.  Bár igaz, hogy Bruce Willis technikája utánozhatatlan, hiszen ki tudna egyszerre két puskával szétlőni egy tucat rossz embert? Na ugye, az évek meg a rutin! Nem is baj, ezt a privilégiumot nyugodt szívvel meg is hagyjuk neki. Mi inkább megmaradunk a komfortos amatőr zónában!

559697_569454543071668_1498889061_n073ca0463fda11e28ddc22000a9f15db_7

A második próbálkozásom egy hangügyileg elég erős és ereje teljében lévő puska volt, amit vállon kellett kitámasztani, lehet csak az én súlyom volt túl könnyű egy ilyen ‘gépezethez’.

DSC_1206

Az eredmény pedig….
A fenti találat fejre sikerült, az összes többi pedig valószínűleg csak sérülést okozott volna combon és egyéb kevésbé veszélyes helyen. Így ha a világot zombitámadás éri,  könnyen lehet, hogy sokadik próbálkozásra sikerülni fejen céloznom az élőholtakat, de ha egy akciófilmes üldözésbe csöppennétek akkor semmiképpen se engem hívjatok segítségül, ugyanis könnyen lehet, hogy ottmaradnánk a kereszttűzben. Ezek után könnyen le is vontam a konklúziót: Nem születik mindenki Lara Croftnak ;]

DSC_1213

Te próbáltad már a lövészetet?