Beautyrobic – Kipróbáltuk!

Pár hete egy meghívás érkezett a virtuális postafiókomba, méghozzá egy újfajta aerobic órára.
Mondanom se kell, hogy nagyon megörültem ugyanis imádok mozogni és mindenféle újdonságot kipróbálni.
A próbanap pedig tegnapra esett!

Kezdjük először azzal, hogy mit kell tudni erről a edzésformáról:

“A Beautyrobic nagy hangsúlyt fektet a csípő a derék a has a hát és a popsi területére. Ezen testrészek formálása és karcsúsítása az óra egyik alap pillére. Ez a mozgásforma a hason intenzív zsírégetést végez, és még a csípőn lerakódott hájnak sem kegyelmez. Ezen felül formálódik a fenék, a láb és a karizom. Erősíti a hátat, szép tartást ad. Már egy hónap után látványos változást hoz a has és csípő feleslegnek. Az óra 25-30 fokos teremben folyik, ezzel is intenzívebbé téve a zsírégetést és a méreganyagok távozását a szervezetből. Így nem csak hatékony fogyasztó, de szépíti a bőrt, valamint az egész szervezetet méregteleníti. Valamint a meleg elősegíti az izmok megfelelő bemelegítését, elkerülve ezzel a sérüléseket.”

A fentebb leírtak mindegyike pedig egytől-egyig igaz, a saját bőrömön tapasztaltam. Az óra előtt olajjal kentük be magunkat, pontosabban a problémás részeket, majd a kellemes melegben elkezdődött az edzés. A hangszórókból szóltak a sokunk által kedvelt és ismert R’n’B illetve pop nóták, de Joe Cocker You can leave your hat on című slágere se maradhatott ki a szexis repertoárból. 20 perc után úgy éreztem magam, mintha a Dirty Dancing mediterrán környezetében lennék és élveztem! Az edző pedig tündéri volt és figyelt arra, ki hogyan csinálja :]
Sokszor van az, mikor elmegyek egy aerobic órára, fázom a teremben. Persze a bemelegítés után ez változik és az új állapot stagnál a dinamikus mozgás alatt, majd az erősítéskor picit izzadtan de ismét fázom – igaz, embere válogatja – itt viszont ezzel nem volt gond, ugyanis a kellemes meleget egy percig se éreztem tehernek.
Szerintem sokunk mögött van már számos áttáncolt bulis éjszaka, ami után másnap mégse volt izomlázunk. Be kell valljam itt is azt hittem, nem lesz semmi ilyen. Tévedtem!
Önteltség nélkül mondhatom, hogy jó ideje sportolok, számos dolgot kipróbáltam már és egy idő után az izomláz elkerül, most pedig váratlan vendégként toppant be, de nem baj, mert szeretem :]

Te is kipróbálnád?
Hétfőn, kedden és csütörtökön 18 és 19 óra közt megteheted

Hol?
Roxy Stúdió
1136 Budapest Tátra utca 4.
A Vígszínház és a Jászai Mari tér között
Megközelíthető a 4-6- os villamossal

Bővebben itt olvashatsz róla: http://beautyrobic.hu

Ha LIKE-olod a FB oldalukat (ITT) akkor pedig mindössze 12 ezer Ft-ért vásárolhatsz egy 10 alkalmas bérletet!

Mindenképpen próbáljátok meg, mert megéri. Szívből tudom ajánlani Nektek, ugyanis könnyen fogyhattok és edzhettek úgy, hogy közben nem kínszenvedés a gyakorlatok véghezvitele. Mi még biztosan visszatérünk és ki tudja, lehet összefutunk az egyik órán ;]

Drága Barátnőm Anett, a buborékfenekem és én :D

__

Az óra végén pedig egy apró kedvességet kaptunk azért mert elmentünk.

Köszönjük Solymos Kittinek a lehetőséget, na és persze az edzőnek, Briginek ezt a szó szerint izzasztó órát!

____________________________

Te hallottál már erről az edzésmódról? Ha igen, próbáltad már?

Reklámok