Haters make me famous?!

Tegnap publikálásra került egy korábbi – ezen a blogon már közölt – cikkem a Fashionfave oldalán.  A téma “A leggings tényleg NEM NADRÁG! az olvasottsági mérce remek eredményt mutatott, a like-ok pedig szép számmal növekedtek. Soha nem éreztem magam még ilyen “zavarban” és boldognak hiszen az egyik munkám, mondhatjuk látható sikert aratott az olvasók körében.
Az egészet mégis beárnyékolta valami, mégpedig pár utálkozó komment, ami nélkül már talán nem is létezne a hazai virtuális világ. Nem volt sok, csak pár darab, mégis elérte a célját….megbántott!
A gép mögül, unalmukban sokan minden és mindenki felett ítélkeznek. Persze így könnyű, mert a személyesség egyetlen szikrája sincs meg , el lehet kerülni a különféle konfliktusokat de leginkább a korrektséget. Szerencsére az én “jóakaróim” névvel és arccal rendelkeznek és nem egy fake profil mögé bújt internetfüggő áldozata lettem. Megsúgom így se jobb!

Nem értem itthon miért ennyire dívik mások lelkének teljes lerombolása? Mire jó ennyire kemény és erős kritikát mérni mindenkire? Ha nekem valami nem tetszik, megtartom magamban, vagy ha esetleg hangot is adok neki, azt olyan formában teszem, ami még az én értékrendembe is beleférne ha velem tennék. Kicsiny hazánkban, mindenki okosabb, tehetségesebb, jobb és persze divatosabb. Viszont ha ezen jelzők mindenkire igazak, akkor ez egy tökéletes társadalom! Nemde? Akkor viszont miért tartunk ott ahol…?
Ha van véleményed rossz vagy, ha nem értesz velünk egyet akkor még rosszabb, ez pedig egy provincializmussal teli lufit növel napról napra és kíváncsi leszek mi történik majd ha ez egyszer kipukkad.

Bármennyire meglepő emberből vagyok, nem egy robot különböző programokkal, így ha minden igaz van lelkem és érzek. Ezért ha bántanak mit ad ég, nekem is fáj és őszintén szólva az ellenségeimnek se kívánom ezt. Évek óta blogolok lelkesen, beszélgetek az olvasókkal és építem az álmomat. Meglehet nem a leggyorsabban vagy a legjobban, de nem érdekel, mert ez az oldal az első betűtől az utolsóig az enyém és akármi lesz a jövőben ezt a mögöttem lévő pár évet senki se veheti el tőlem. Ez a szakma olyan mértékű alázatot kíván, ami számtalan ember egóját sokszor meghaladja, de erősnek kell lenni. A divatiparban sokan kaptak már hideget és meleget , hiszen nem tetszhet mindenkinek minden és a kritikát pedig el kell fogadni. Az már csak később dől el, hogy épít-e vagy sem. Utóbbit pedig erősen befolyásolja a körítés és az, hogy ki mondja ki ezt az esetenként erős ítéletet.
Rám nem egy hozzáértő vagy szakmabeli mérte a kemény szavakat, hanem a szövegértésben nem jeleskedő, csapongva olvasó és író lányok. Tegnap óta vagyok “überostoba”, “dagadt nő” aki írta és “igénytelen” fogalmazó egyben. Köszönöm! Az eddigi életutam és a visszajelzések nem ezt bizonyítják, de ahány ház annyi szokás. A mai világban ha valaki mer véleményt alkotni valamiről ami zavarja, akkor az automatikusan ostobává válik, illetve igénytelen íróvá. Ha egy bizonyos ruhadarab viselésével vannak gondjai, akkor pedig csak dagadt lehet, mi más?

Köszönöm Nektek és üzenem innen…

Haters make me famous!!

xxxxxoooo

kerubina

