Leighton Meester – Marie Claire 2012 április

Ez a hét se múlhat el Gossip Girl nélkül. Leighton Meester a Marie Claire címlapján pózol, egy sárga Reed Krakoff ruhában. Az editorial címe pedig stílszerűen “Drama Queen”

A magazinnak adott interjújából íme pár részlet:

Család, gyermekkor, felnövés? “A családom egy őrült történet, talán a legőrültebb amit valaha hallottam. Visszatekintve most már tisztán látom. Nem volt egyszerű, de kint játszottam, lejártam a strandra. Voltak boldog és vidám időszakok. Megpróbáltam mindig valahogy kezelni azt amit az élet adott nekem. Szerencsésnek tartom magam, sohse hazudtam és szerettek.”

Milyen volt gyerekként Hollywood-ban dolgozni? “Bár még csak gyerek voltam, de sokat dolgoztam. Nekem úgy tűnt, hogy ez  normális. Jimmy nem szeret engem? Kit érdekel….Jobban aggódtam azon, hogy lesz e pénzünk benzinre vagy ételre.”

A párkapcsolatokról:“18 éves koromig nem volt barátom. Úgy gondolom nem ez a legfontosabb dolog a világon. Abban sem vagyok biztos, hogy valaha férjhez szeretnék menni. A kapcsolatban az a legjobb amikor tényleg szereted a másikat. Nem akarok együtt lenni olyan srácokkal akiket csak kedvelek.”

Szerinted? Neked tetszenek a képek?

Reklámok