Dress like…….- Ashley Tisdale

Úgy látom szeretitek ezért  íme egy újabb fejezet a “Dress like” rovatban. Sajnos már egy ideje nem csináltam Nektek ilyen összeállítást, de ígérem, hogy megpróbálok sűrűbben jelentkezni vele.
A korábbi részeket ITT olvashatjátok.

Mai kiszemelt celebünk pedig Ashley Tisdale, az ifjú hölgyet a High School Musical-ben ismerhettétek meg. Sikere pedig azóta is töretlen, bár igaz, nem nagyon tudok felsorolni filmeket amikben láttam volna. De ez talán nem is fontos, hiszen a stílusa valahogy mindig kifogástalan.

Végre sikerült rájönnöm, pontosabban megnéztem, hogy hogyan töltsek fel a Polyvore-ra darabokat, így most összetettem Nektek egy képbe. Akinek nem tetszik ez a módszer az szóljon nyugodtan. Továbbá sajnos nem mindegyik darabból találtam, az itthoni elérhetőbb árkategóriákból. S nem győzőm hangsúlyozni az ASOS-ról a rendelés még mindig DÍJTALAN!

Felső: H&M, 3.990 Ft. Ez a fazon hátul cipzáras, de szerintem könnyen találtok akárhol sima csíkos felsőt. Évek óta már, hogy állandó helyet foglal el a boltok polcain.

Szoknya: na most ennél a darabnál sajnos olyat kell betennem szemléltetni ami nem bőr, hanem tüll, akinek tetszik az a Bershka-ban megvásárolhatja 4.995 Ft-ért. Továbbá láttam ilyet a H&M-ben is az Allee-ban divided részen ha jól emlékszem 6 ezer Ft-ba kerül. Képet sajnos a hivatalos oldalukon nem találtam

Táska: ASOS a fekete sajnos éppen elfogyott, helyette csak ezt ITT és ezt ITT találtam. A Bershka sales darabjai közt is van még ilyen táska, de kérdéses akad e még a boltban.

Cipő: A csizma az ASOS-ról van 52.50 £ ~ 18.500 Ft, akit érdekel annak a link ITT. A platform szandál pedig Zara az ára 19.995 Ft.

Napszemüveg: H&M az ára 1.290 Ft.



Jacket: Mindkét kabát Zara, a bal oldali 13.995 Ft a jobb oldali pedig 17.995 Ft.


Szoknya
: Bal oldali ASOS az ára 18 £ ~ 6.500 Ft (ITT), jobb oldali Zara 13.995 Ft


Táska: Piros lakk laptop táska az egyik kedvencem, ha tetszik a Bershka-ban megvásárolhatod több színben is, az ára 4.595 Ft. Középső szegecselt pántos szépség, Zara az ára 27.995 Ft. A harmadik jobb szélső pedig szintén Zara és 6.995 Ft-ba kerül.

Napszemüveg: H&M 1.490 Ft


Cipő: Balról jobbra, az első két lábbeli Stradivarius 17.995 Ft mindkettő, a harmadik pedig Bershka és 17.595 Ft.


Nadrág: A bal oldali sima skinny fajta Zara és 9.995 Ft a jobb szélső pedig bőr és a Bershka-ban lehet kapni, tény hogy leértékelt, de még sok helyen láttam az ára 1.995 Ft.

Felső, táska és nyaklánc: Mindhárom termék H&M. A csipkés top ára 5.990 Ft, a táska ára kicsit borsos a svéd üzletlánchoz képest ugyanis 29.990 Ft-ért adják, a nyaklánc ‘mintája’ már feltűnt az idei Lanvin bemutatón is, persze nagyobban (lenti kép), a H&M-es ára 1.990 Ft.

+1 OLCSÓ TIPP

A H&M-ben kapható ez a típusú nadrág sokféle színben az ára 2.490 Ft


Nadrág: Zara 13.995 Ft

Csizma: A sima kis fekete Stradivarius 9.595 Ft, a szegecses motoros csizma pedig Zara és 27.995 Ft.

Felső: Bershka több színben kapható  3.595 Ft

Napszemüveg: H&M 1.290 Ft

Szerinted?

Reklámok