Dress like…….- Rihanna

Régóta nem volt ‘Dress like rovat, ideje egy újabb fejezetnek.

Mivel ma ünnepli 24. születésnapját Rihanna, ezért úgy gondoltam, szóljon Róla ez a bejegyzés.
Mivel nemrég váltott hajszínt, így úgy gondoltam, az elmúlt 2 hónapból kéne szemezgetnem, ami nem bizonyult könnyűnek. Ugyanis az énekesnő az elmúlt heteket pihenéssel töltötte leginkább s több hivatalos megjelenése volt mint paparazzi képe. Szóval bocsi, egyenlőre ennyi említésre méltó kép jutott most Nekünk.

Riri stílusa, a könnyed egyszerű lánykából, lázadó extrém, szexualitás felé való rajongását, pedig nyiltan vállalja és nem fél bőrszerkóba bújva megjelenni, vagy olyan darabokban amiket inkább a Micsoda nő című filmben szokhattunk meg leginkább.
A sok kritika ellenére, nagyon szeretem a stílusát, mert egyedi és egy ilyen futószalagos popiparban mer Önmaga lenne, ha másért nem már ezért megérte.



Szereti ezeket a picit sokat sejtető topokat, amik nem mellesleg jól állnak neki.


ASOS, több színben, 16 £ ~ 5.500 Ft
Link ITT.

Zara, 3.995 Ft


ASOS, 35 £ ~ 12.200 Ft
Link ITT.



A New Yorker-ben vásároltam hasonlót 2 hónapja. Viszont az eltelt idő ezen mit se változtatott, ugyanis láttam még most is ilyet, 1.490 Ft-ba kerül.

H&M, 5.990 Ft

Milyen jópofa egy ilyen cipővel például…

Zara, 19.995 Ft


Pólók ginatricot.com, mindkét felső 200 SEK ~ 6.500 Ft (itt és itt).

Zara, 15.995 Ft


Nyakláncnak ajánlani tudom ezt a darabot, amit még leértékeléskor vettem, most már csak 695 Ft-ba kerül a Bershka-ban.


Ha Ti is kötnétek kockás inget a derekatokra, akkor ajánlani tudom a Zara, ezen leértékelt darabját, amit 1.995 Ft-ért kaphattok meg.
Bár akármilyen kockás ing megteszi szerintem.


Az énekesnő felső Stella McCartney munkája.


Stradivarius, több színben 5.995 Ft.


Az énekesnő nagy kedvence a combközépig érő csizma, mostanában egyre többször láthatjuk rajta. A Bershka-ban 9.995 Ft és 14.995 Ft-ért is kaphatsz.
Okosan ezzel a fazonnal és tényleg csak akkor vegyétek meg, ha jól is áll, mert sok alakot előnytelenné varázsolhat.

A short-hoz és napszemüveghez úgy gondolom, nem kell nagy segítség.

Mára ennyi, viszont ha szeretnétek, akkor esetleg régebbi képeket, is nagyító alá lehetne venni.
Jelezzétek mindenképpen :)

Tetszik?

Szavazz!

