Táskák az Ebay-ről avagy a majdnem designer darabok esete…

Bár személy szerint irtózom a fake dolgoktól. S azokat az embereket se szeretem, akik ezen darabokat büszkén viselik, s még eredetinek is mondják őket. Így könnyűszerrel lifeghetne mindenkin egy LV vagy Gucci, DE NEM HAHÓ meg kell súgjam fiúk/lányok Ti akiket ezeket hordjátok, hogy 15-20 sőt 30 ezerért se kaptok eredeti darabot ezen termékekből. Az élet sajnos néha nagyon kegyetlen….

Viszont van a másik kategória ami picit még mindig fake szagú de már egy fokkal tűrhetőbb, ez pedig az Ebay piacán árusított táskák világa….

Korábban már ajánlottam pár darabot Nektek ITT.

Most mutatok kettőt, ami lehet tetszeni is fog Nektek mivel jön a tavasz egy új táskát mindenképpen be kell újítanunk, én is még nagyon gondolkodom a sok száz féle közül melyiket válasszam :)

Íme:

Givenchy Nightingale Bag, az ára 540 ezer Ft (azért szerintem lehet akármilyen bőrből, meg készülhetett akárhogyan, bármelyik divatháznál, ennyit nem ér…)

S Ebay-es társa, amely szállítással együtt ~ 4100 Ft.
Persze nyilván az ár a minőség rovására megy, de talán megbocsájtható bűn ha spóroltok a 536 ezer Ft-ot.
Rendeltem már Ebay-ről táskát és nem annyira tartósak mint sokszor gondolnánk, mondjuk az is igaz én egy fél éven át majdnem minden nap nyúztam, s az eredmény az lett, hogy a pántjánál – mivel kézben fogtam mindig – elkezdett lekopni a ‘bőr’.


Ha tetszik a táska ITT tudod megrendelni.

Második indulóm egy Zara táska. Hangsúlyozom ennél is, a külső hiába majdhogynem ugyanolyan, a minőség nem!! Ezek a táskák általában Ázsiából jönnek.


Az eredetit ITT nézheted meg, 27.995 Ft-ért

és Ebay-es testvére 5700 Ft-ért….


ha tetszik katt IDE.

Szerinted? Szoktál rendelni ilyesmi táskákat?

Reklámok