Dress like…….- street style

A Fabsugar oldalán láttam pár street style-os összeállítást, s most a celebek után (korábbi írásokat ebben a rovatban ITT találsz), úgy gondoltam itt egy kis lopd el az ‘utca embere’ stílusát.
Bár már nincs sok hátra a télből, attól még nem késő, vásárolni ezt azt, főleg most, hogy leértékelés van. Így próbáltam a sales-es darabok közül válogatni Nektek.


Könnyed téli utcai viseletet láthattok a hölgyön.
A piros nadrággal pedig kis szít visz az amúgy is szürke télbe, a szőrme pedig elmaradhatatlan kelléke az idei télnek.


Zara
, leértékelve 2.995 Ft


E-bay, szőrme sál, 5$ ~ 1.100 Ft.
Link ITT.


Bershka, leértékelve 5.995 Ft

Bershka, leértékelve 17.995 Ft


Egy kis mintás outfit is jól esik néha, a hideg időben. Most pedig még inkább kedvetekre válogathattok az ilyen darabok közt.

Zara, kígyómintás, leértékelve 17.995 Ft

Zara, leértékelve 5.995 Ft

ASOS, £48.50 ~ 17.000 Ft
Link ITT.

ASOS, azoknak akik nem szeretnek magas sarkakon járni, £25 ~ 8.800Ft
Link ITT.


Zara
, leértékelve 4.995 Ft


Zara
, bőr ujjas kabát, leértékelve 19.995 Ft

Ilyen kabátot kaphattok a H&M-ben is körülbelül hasonló áron. Képet sajnos nem tudtam mellékelni, ugyanis nem találtam az oldalukon.

Mango, leértékelve 14.995 Ft

Mango, leértékelve 21.995 Ft

ASOS, £37.50 ~ 13.150 Ft
Link ITT.

Mára ennyi, hamarosan újabb válogatást olvashattok :)

Neked melyik a kedvenc darabod ezekben a hideg hónapokban?

Reklámok