SALES körutam – első fejezet

Végre eljött a mai nap, ami kiszakít minket a karácsonyi lustálkodásból és a folytonos sütemény evésből. Ez pedig az ünnepek utáni leértékelés. Amikor a karácsonyra kapott ajándék pénzt el lehet költeni. A boltokba érve, örömmel nyugtáztam, nem csak én gondoltam így ezt.
Az ‘első napomon’ ezeket szereztem be….

Ma végigjártam az Inditex üzleteit – Stradivarius, Zara, Bershka, Pull&Bear- hol kisebb, hol nagyobb sikerrel.
A legnagyobb leértékelés talán a Stradivarius-ban van, ahol tényleg töredékáron juthatunk hozzá téli pulóverekhez, táskákhoz, csizmákhoz vagy ékszerekhez.
Itt szereztem be ezeket….

Csizma, 17.995 Ft-ról volt leértékelve 7.995 Ft-ra. A hivatalos oldalukról van a kép, mivel a vakumat valamiért nem szerette a cipellő.

Krokodilos karperec 2.995 Ft-ról 995 Ft-ra. Sokáig keresgéltem a nagy karkötő csomagok közt, majd rá kellett döbbennem, hogy egyik fele már van a másik felére pedig sohse lesz szükségem.
Így emellett az egyszerű karperec mellett maradtam, amiben megfogott valami, amit nem tudok körülírni.

Zöld gyűrű, amin sokáig gondolkodtam, ugyanis nem tudtam kell e vagy sem, mert mindig szerettem volna egy ilyen nagy gyűrűt. Végül az ára meggyőzött 1.995 Ft-ról 595 Ft-ra lett leértékelve.

A kasszánál lévő sor tényleg embert próbáló, de ha belegondolunk az eladóknak mennyivel nehezebb, rögtön jobb fényben látjuk a dolgot.
Ezután a Bershka-ba mentem, ahol egy bőrnadrágot próbáltam fel (ez volt mai utam célja) az ára 6.995 Ft-ról 5.995 Ft-ra csökkent. Találtam is egy 32-es méretet amiről sejtettem, hogy picit kicsi lesz, de megpróbáltam és láss csodát jó volt. Viszont nagy örömömben észrevettem, hogy a cipzárja le van törve és félig ki van szakadva. Átgondolva nem ér annyit, hogy még én vigyem megcsináltatni ide-oda, inkább keresek máshol.
Végül a Bershka-ban csak egy csillagos nyakláncot vettem az ára 2.995 Ft-ról 1395 Ft-ra csökkent.

A Zara-ban és a Pull & Bear-ben nem vettem semmit sem. Az előbbinél a próbafülkék előtt álló tömeg volt a visszatartó erő, utóbbinál pedig az “ahhh ez kell” csodája maradt el.

Utamat a Rossmann-ban zártam, ahol egyik kedvenc körömlakk árnyalatomból vásároltam egyet. A márkája számomra ismeretlen volt, ugyanis nem vagyok nagy sminkszakértő.
Catrice lakk, leértékelve 399 Ft volt.


Mielőtt elindulsz érdemes feltérképezni a különböző üzletek internetes oldalait, ugyanis rendszerint fent vannak a választékok.
Nem írom le ide egyesével az üzletek címeit, használjátok a google-t.
Ne feledjétek a SALES csak ma kezdődött, és körülbelül február elejéig fog tartani, na meg a készlet erejéig. Ne vegyetek meg mindent, csak azt ami tényleg tetszik és szükséged van rá. Ha sokat kell gondolkozni egy darabon, akkor hagyd ott az üzletben, s ha hetek múlva visszamész és még lesz belőle, na az egy jel, és akár vedd is meg. én így szoktam, és bevált ;)

Szerinted?

Ti vettetek ma már valamit valamerre?

