1 éves lett a blog :)

Sok-sok leütés, bejegyzés és kép után végre eljött a blog első születésnapja.
Tavaly ilyenkor izgatottan kezdtem neki az írásnak, féltem a negatív kritikáktól, s attól, nem tudok majd miről írni. Aztán a környezetemben sokan elkezdtek támogatni, biztatni és valahogyan csak beindult a dolog. Azt szerettem volna, hogy sokszínű legyen, elsődlegesen ne csak a divatról szóljon. Kezdetben írtam még éttermekről ahol jártam és ételekről is, ez mára már elmaradt, de ha van rá igény folytatom. Szívem szerint úgy érzem, ha időm engedi akkor felélednek ezek a bejegyzések is.
Szeretnék sok újítást beeszközölni, hogy egyre többen legyünk, s legyen miért visszajárnotok nap mint nap.

Lássuk az elmúlt 1 év statisztikáját…

  • a kattintások száma 31.031
  • 9.086 látogató
  • 767 bejegyzés
  • 6.856 feltöltött kép
  • a legnépszerűbb bejegyzések, ezeket olvastátok a legtöbben : Mayo Chix f/w 2011, a Calzedonia 2011 summer és a Skins
  • a legforgalmasabb nap 2011. szeptember 19. volt,ekkor 1385-en kattintottak ide

Sok erő kellett a következő lépéshez, ami a Facebook oldalam elindítása volt. Talán jobban tartottam tőle, mint anno attól, hogy elindítsam ezt a blogot. De megtettem és ma már tudom, az egyik legjobb döntés volt. Imádok írni, sőt imádok Nektek írni, egy like, egy comment, egy kedves üzenet, megosztás, ajánlás vagy a “kedvelők” számának növekedése olyan boldogság löketet ad, ami ösztönöz abban, hogy folytassam ameddig csak időm és energiám engedi. Most úgy érzem, nincs az a nap, hogy ezt abbahagyjam, mert ez valami különleges szerelem a részemről, a divat és az írás felé.

íme a Facebook statisztika

  • szeptember eleje óta 206 “követő”
  • 1504 like és hozzászólás
  • 4.545-en néztétek meg az üzenőfalat
  • a legtöbben olvasó 18 és 24 év közötti
  • örülök annak, hogy picit nemzetközinek is mondhatom az oldalt ugyanis a következő országokból olvastok engem: Szlovákia, Románia, Svájc, Belgium, Svédország, Olaszország és Ausztria


Ezt a virtuális sütit küldöm mindannyiótoknak, hiszen Nélkületek ez a blog se működne. Remélem tartalmas és jó éveket töltünk még együtt. Megpróbálok mindig naprakész és sokszínű lenni, meg jó tippeket adni akár vásárlás terén is.

Köszönöm Nektek <3

xxo
kerubinabmb

