bakik?! igen vagy nem?

Nagyon régen nem volt celeb mustra arról, ki hogyan jelent meg itt-ottl az elmúlt hetekben. Most erőt vettem magamon és összegyűjtöttem pár képet.
Szóval kezdjünk bele…

Nicole Richie, gyönyörű és egyben van az outfit. Tetszik a ruha asszimetriája, és az a csizma..óóó

Elle Fanning, nem túl esetlen ebben a  ruhában? Mintha anyukája adta volna rá, akarata ellenére.

Olivia Wilde, Ray Ban event New York. A Louis Vuitton clutch jó, viszont az a  Stuart Weitzman csizma nekem nem fér bele a képbe. Rossz választás volt :(

Heidi Klum, L.A-ban lett lencsevére kapva. Lehet rám haragudni, de én annyira nem rajongok érte. Viszont azt kell mondjam, ez az öltözék amilyen egyszerű annyira jó.


Charlize Theron elbüvölő ebben a Dior miniruhában.


Lucy Liu-t elkapta az amerikai foci láz? Rémes ez a vállrész.

Jessica Alba, a kétszeres anyuka a klasszikus öltözetet választotta az estére. Fekete-fehér párosítás ami most nagyon divatos. Mit is mondjak még? Ennyi elég. Tökéletes :)


Christina Hendricks, akiről sajnos nem tudtam, hogy kicsoda. De lestem és színésznő a Mad Men-ből ismerhetik a sorozatimádók.
A szoknya, anyaga miatt leginkább nem volt jó választás, mert nagyon előnytelen szegénynek.


Selena Gomez tényleg igazi nővé vált. Kifogástalan a stílussal rendelkezik a hölgy az egyszer biztos.
Jó ránézni erre a képre.


Rosie Huntington-Whiteley-t ismerhetjük mint VS model, vagy a Burberry  kampányának az egyik arcaként. Mégis tud mellényúlni a ruhaválasztásban ő is. Pontosan nem tudom miért, de nekem ez az összeállítás nem tetszik. Lehet a felső nem illik se az alkalomhoz se a szoknyához??!!


Jennifer Aniston-ról nem sokan mondanák meg a korát, pedig a színésznő már elmúlt 42 éves. Fiatalokat megszégyenítő módon feszít a szép dekoltázsával a vörös szőnyegen.


Mary-Kate Olsen úgy néz ki mintha téríteni jött volna. Nem ? Bár ezt a beteges arc se túl jó, mintha tíz évet öregedett volna, ha nem huszat.


Miranda Kerr, tökéletes ebben a Michael Kors estélyiben, mondjuk nem olyan nehéz jól kinézni ilyen alakkal :)

Kate Hudson-ról egy forgatáson készült ez a kép, egy filmje kedvéért bebarnult. Pár kilót magára szedett ami érthető hiszen nemrég szült. Azért tettem be ezt a képet, hogy megmutassam milyen aranyos így, hétköznapi de aranyos.


Blake Lively már Halloween feeling-ben van a kép tanúsága szerint. Jaj de jó az a cipő, és mennyire irigylem, hogy még hordhat ilyet októberben.

Rihanna, úgy látszik nagy Skins rajongó :D na jó nem, csupán új videoklipjének forgatásán (“We Found Love”), bújt ebbe a lázadó tini jelmezbe.


Nektek kik tetszenek és kik nem?

Reklámok