bakik?! igen vagy nem?

Hiába a drága ruhák, nagy események, a sztárok is emberek, és ők is néha félre nyúlnak abban a híres neves gardrób szobájukban.

Khloe Kardashian, egy fukszia rózsaszín Myne ruhában vásárolgat Beverly Hills-ben. Szerintem olyan mint egy nagy puncs fagyi.


Lindsay Lohan-t a reptéren kapták lencsevégre, az arca pedig egyre MILF-esebb, jó ez te lány??


Leighton Meester kicsit elvétette a választást reggel. Se a nadrág, se a papucs nem az a darab amit rá öntöttek volna, és így együtt meg jááájj…na meg a táska…ooopss..

Busy Phillips, a 30 Minutes or Less premierjén Los Angeles-ben.
A mintás-mintással szabály nagyon hódít mostanában, s valószínűleg még télen is fog.
De valamiért ez a két darab együtt nekem nagyon tetszik, nem tudom hol rontotta pontosan el??

 Zooey Deschanel, Alice + Olivia by Stacey Bendet fekete-fehér csipkés ruhájában.
A ruha tetszik, a cipő nem. Gondolom éppen nem akart magassarkút venni, viszont ez így meg nem annyira illik össze, választhatott volna más ruhát ha már ennyire ragaszkodik ehhez a nude balerina lábbelihez.


Cate Blanchett-nek nem ez lesz élete estélyi ruhája az egyszer biztos.
Mell részen annyira nem stimmel sajnos, pedig még csinos is lehetett volna.


A kép felső részét nézve azt gondoltam Vanessa Hudgens-ről, hogy milyen kis csinos, egyszerű és szép, aztán megláttam azt a gladiátor szandált, s rögtön pálfordulatot vettem.
Tramplivá teszi a lábbeli szegénykét, főleg a lábfeje tűnik óriásinak a színésznőhöz képest.
Azt a véleményemet viszont tartom – megszokva már rövid haját – hogy szép :)

Nektek ki tetszik és ki nem?

