szösszenet

Netezgetve bukkantam a Celebuzz oldal fürdőruhás összeállítására, s innen egy-egy képet elcsenve, akarom bemutatni Nektek, hogy senki se tökéletes. Merjetek önmagatok lenni a strandon és akárhol, sohse feledjétek, van akinek Te vagy a legszebb:)
A végére pedig betettem pár képet az elmúlt hét, ruha botlásairól.

Kesha, úgy érzem nem érdemel különösebb kommentárt a kép hiszen magáért beszél. Már az is meglepő hogy ez a lány/nő híres, és sokak szerint tehetséges. Számomra ő nem sexy, nem szép, és még nem is egyéniség…hogyisvanezmiért?

Paris Hilton, volt ő már legjobb nő, énekesnő, model. A képet nézegetve nekem egy lány a szomszédból, fura űr-fürdőruhában. Az alakjáról meg csak annyit, hogy semmilyen, láttam már sokkal szebbet akár itthon a Balaton partján is.
Nem feltétlen “legjobb” valaki ha híres, ráadásul milyen áron?!


Rihanna, szerintem aranyos ebben az úszódressz-ben (??!!). Sohse titkolta vagy próbálta palástolni nőies alakját, őt így szerettük meg és így sexy nő, igazi kisugárzással.


Hulk Hogan kicsi lány Brooke és volt neje Linda se éppen a legjobbak strand fronton. Hirtelen nézve szinte eldönthetetlen, melyik az idősebb, ugyanis Brooke lassan MILF-é változik, nem értem hogyan csinálja de gáz…

Kim Kardashian valóban úgy mutat ebben a Gucci ruhában ahogy kéne?
Korábbi címlap a ruháról itt.

Carey Mulligan, virágos Prada ruhában, és csizmában. Az ártatlan arca és ez a ruha, már már furcsa hatást kelt, vagy csak bennem?


Maggie Gyllenhaal, a 33 éves színésznő ebben a végig gombolt, magas nyakú fekete ruhában, vagy 20 évet még magára pakolhatna. jaj…

