igen/nem

Már múltkor is volt ilyen összeállítás, ezért úgy döntöttem ezentúl néha-néha lesz.
Szemezgettem innen onnan. A képek alatti vélemény személyes, így sorry ha valaki nézeteivel ellentétes.
Íme:

Jessica Simpsont Los Angeles kapták lencsevégre. Az összeállításról nem ordít, hogy gáz, de valamiért nekem mégse jön be. S amúgy sajnálom, hogy ennyire elhízott, volt olyan amikor egész jó nő volt…


s akkor már a kiegészítés végett, lehet ez egy forgatási kép de akkoris…

Kylie Minouge, ez a kék Emilio Pucci ruha kicsit furcsán áll rajta nem?

Gwen Stefani, bikinis paparazzi kép. Két gyerek után, 41 évesen így kinézni?! Gratulálok:)

Chloe Sevigny, már múltkor is belekerült a válogatásba, most se hagyhattam ki. Lehet csak én nem értem a stílusát?

Jessica Alba, virágos D&G ruhában. Elragadó, és szép, a pocija pedig csak hab a tortán:)

Jessica Szohr, Raquel Allegra maxi ruhában. Szerintem nem igényel nagyon kommentárt….

Nicole Scherzinger Párizsban….függetlenül attól, hogy egy gyönyörű nő,szerintetek ez a csizma jó választás volt?? hmm..

Lindsay Lohan-t én valamiért még mindig sexy nőnek tartom, bár ezen a strandos képen inkább hasonlít egy kiégett MILF-re mint egy 24 éves lányra..

S végül Audrina Patridge a 26. születésnapján. Csak annyit mondok….álomalak!!!

Nektek ki tetszett, és ki nem?

Reklámok