Kellemes csalódás

Mostanában egy kisebb felmérés keretei közt, megérdeklődtem az ismerőseimtől, ki mit gondol a Mayo Chix-ről. Az eredmény, érdekes lett, sokunkban még a flitteres, diszkós ruhák élnek, ha meghalljuk ezen márka nevét, s bevallom őszintén én se gondoltam többet róla, bár tény nem követtem figyelemmel kollekcióik alakulását.

Most úgy gondoltam itt az ideje jobban körülnézni és adni még egy újabb esélyt ennek. A Facebook-on a Mayo Chix Hungary oldalára látogatva azonban kellemes csalódás ért az idei tavasz/nyári kollekció képeit nézegetve.
Könnyed, üde, fiatalos darabok, igazi nyári színek és minták.
Követve a legújabb divatot.
Már tudom ez a márka mást takar, mint ami közhelyként bennünk élt, és ideje elvonatkoztatni a piacon fellelhető hamisítványoktól.

Íme néhány kép a teljesség igénye nélkül, bővebb információért látogassatok el a Mayo Chix oldalára.

