Igen/Nem

Sajnos nem voltam nagy Narancsvidék rajongó, így nem tudok abban állást foglalni Mischa Barton tehetséges színésznő vagy sem. Egy filmjét láttam, egy gyengébb thrillert a Hazatérés-t, ennyi információ pont elég róla…..
De nem is ez a lényeg hanem, hogy a cannes-i reptéren kapták lencsevégre ebben vastag piros keretes szemüvegben. Magával az outfit-el nem is lenne baj, összhangban van, laza, rohangálós. De ez a szemüveg mi? Lehet csak én vagyok maradi..ki tudja?!…

S ha már itt tartunk nézzük pár összeállítást az elmúlt egy hétből. Szerintetek jó vagy sem?

Chloe Sevigny színésznő kicsit iskolásra vette a stílust, de ez valóban jó választás volt? Hirtelen ránézésre nekem, ruha ide-ruha oda picit férfias.
Hm?

Brooklyn Decker, amerikai model/színésznő. A Madewell ingéhez úgy gondolta felveszi Isabel Marant ezüst szoknyáját és Miu Miu cipőjét. Őőő hát nem tudom, nem az ing az amit ehhez a szoknyához vennék, vajon a “mix and match” itt mennyire diadalmaskodott…
Na?

A következő kép Cannes filmfesztivál, utolsó nap, Kirsten Dunst egy toll ruhát viselt ami nagyon szép, mégis elrontja valami, méghozzá a fekete Valentino cipő, akárhogyan nézem nem illik oda.
Azért gratulálunk a “Legjobb színésznő” díjához.


Adriana Karembeu, Cannes a “The Beaver” premierjén, szerintem nem igényel kommentárt…


Milla Jovovich, Cannes, két különböző ruhát vett fel??

Szerintetek ki nyúlt legjobban félre a gardróbjában?

Reklámok